پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 14031
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ |
مدیرکل هواشناسی کرمانشاه خبر داد

تداوم بارش پاییزی در کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از تداوم بارش پاییزی در استان خبر داد.
تداوم بارش پاییزی در کرمانشاه

فیروز دولتشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه با اشاره به فعالیت موج بارشی جدید از اواخر هفته در استان، گفت: بارش‎‌های پاییزی تداوم دارد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه به تحلیل و بررسی نقشه‌های هواشناسی هوای استان پرداخت و گفت: هوا طی امروز و فردا تحت تأثیر شرایط ناپایدار حاکم در جو منطقه، قسمتی تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد، افزایش ابر است.

این مسؤول با بیان اینکه امواج ناپایدار از جو منطقه در برخی نقاط به‌ویژه در نواحی شمال‌غربی استان کرمانشاه رگبار باران و رعدوبرق پیش بینی می‌شود، افزود: دمای هوای استان کرمانشاه تا روز دوشنبه به طور نسبی افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه از اواسط تا آخر هفته هوا مجدداً روندی کاهشی خواهد داشت، گفت: طبق فعالیت موج بارشی جدید از اواخر هفته در استان، از روز چهارشنبه تا آخر هفته موج ناپایدار دیگری از جو منطقه عبور کرده و مجدداً سبب بارش پراکنده می‌شود.

دولتشاهی بیشترین بارش در استان کرمانشاه را براثر فعالیت سامانه بارشی طی روز گذشته با ۴۳.۹ میلیمتر مربوط به شهرستان ثلاث باباجانی دانست و عنوان کرد: دمای هوای شهر کرمانشاه امروز در گرم‌ترین ساعت به ۲۲ درجه سانتی گراد و در سردترین ساعت شبانه روز به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.