پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 5 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 27 شوال 1445
شناسه خبر : 12282
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پاورقی, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲ |
دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه خبر داد

ثبت نام ۹۹۲ داوطلب انتخابات شوراهای روستا در کرمانشاه

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: آمار ثبت نام شدگان انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری در این استان به ۹۹۲ نفر رسید.
ثبت نام ۹۹۲ داوطلب انتخابات شوراهای روستا در کرمانشاه

جلیل بالایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از افزایش ثبت نام شدگان شورای اسلامی روستا و عشایر در این استان خبر داد و گفت: آمار در روز دوم ثبت نام به ۹۹۲ نفر شامل ۹۶۱ نفر آقا و ۳۱ نفر خانم رسیده است.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به استقبال این دور از انتخابات، افزود: از مجموع ثبت نام شدگان ۷۶۱ نفر یعنی ۷۷ درصد داوطلبان افرادی هستند که سابقه عضویت در شوراهای اسلامی را ندارند.

وی ادامه داد: این موضوع امیدوار کننده و سبب ورود نیروهای جوان، تحصیل‌کرده، با انگیزه است و نیز تزریق توان جدید در پیکره توانمند و موفق شورای اسلامی روستاهای استان کرمانشاه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه داوطلبان نباید ثبت نام را به روزهای آخر موکول کنند، خاطرنشان کرد: این افراد باید نسبت به اخذ گواهی سو پیشینه خویش اقدام لازم را انجام دهند.

این مسؤول از مهلت ثبت نام در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: مراحل ثبت نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی روستاها و قشر عشایری تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه و به ۲ روش غیر حضوری و حضوری انجام می‌شود.

بالایی با اشاره به ضوابط مراحل ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی روستاها، تاکید کرد: داوطلبان با توجه به امکان ثبت نام با استفاده از موبایل، کامپیوتر و مراجعه به دفاتر پیشخوان و کافی نت‌ها به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ترجیحاً از مراجعه به بخشداری‌ها پرهیز کنند.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.