پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 11841
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ |
فرماندار کرمانشاه مطرح کرد

لزوم هماهنگی و امنیت در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن کرمانشاه

فرماندار کرمانشاه از لزوم هماهنگی لازم نیروهای بسیج و تامین امنیت برای برگزاری راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در کرمانشاه خبر داد.
لزوم هماهنگی و امنیت در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن کرمانشاه

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، فضل الله رنجبر در جلسه برنامه‌ریزی یوم الله ۲۲ بهمن سال جاری که ظهر امروز با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان که در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه سالروز گرامیداشت ۲۲ بهمن قرار داریم و این مراسم را با اقتدار هر چه بیشتر برگزار می‌کنیم.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه بیزاری امت اسلام و جمهوری اسلامی ایران از جنایات آمریکای اشغالگر و عمل تروریستی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که هرگز از یادها نمی‌رود، گفت: هرچند ترامپ با اعتراض خود آمریکایی ها از مسؤولیت در صحنه روزگار محو شد، اما همچنان نسبت به ترامپ کینه داریم و آنها را نخواهیم بخشید، چراکه یکی از فرماندهان ارزشی و بزرگمردان ما را گرفتند و آمریکا غاصب، کودک کش و تروریست است، که با گستاخی تمام حاج قاسم را شهید و آن را اعلام می‌کنند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: راهپیمایی امسال به دلیل شرایط کرونایی به صورت رژه موتوری و خودرویی از محل میدان آزادی تا فردوسی یعنی از مرکز شهر به سمت جنوب شهر برگزار می‌شود، لذا همه کارکنان و مدیران باید خودروهای شخصی را با نصب پرچم و آذین بندی کرده و همچون سالهای پیش نشان دهیم همچنان وفادار به آرمان های امام و قرآن هستیم و راه اسلام و شهدای معزز را ادامه می‌دهیم.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و آمادگی هرچه بهتر برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: به یاری خدا رژه بزرگ موتوری را خواهیم داشت و همه امکانات را بسیج می‌کنیم تا راس ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح ساماندهی شوند در میدان آزادی و پس از آن خودروها و دوچرخه سواران همرهی خواهند داشت، همچنین چهره و جلوه خاصی که به این مراسم می‌دهند و در عین حال گروه موزیک ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران و بسیج همیشه پیروز به فواصل در مسیر حضور دارند و سرود نظامی در طول راه اجرا می‌شود.

رنجبر ادامه داد: پس از اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حدود ساعت ۱۰ صبح حرکت اصلی به سمت میدان فردوسی انجام می‌شود و همه ادارات با همراهی خود جلوه خاصی به مراسم خواهند داد، همچنین توزیع پوستر می‌تواند زیبایی مراسم را دوچندان کند.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه مبحث تامین امنیت در جلسه شورای تامین استان مطرح شده، افزود: تمهیدات لازم برای تامین امنیت و اعمال محدودیت در مسیر را پیش بینی کردیم و براساس هماهنگی خوب بین نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و…. تلاش داریم نظم و ساماندهی به خوبی انجام بشود.

وی تاکید کرد: انتظار داریم ادارات بتوانند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را در این مراسم همراهی کنند و با هماهنگی بسیج ابتدا، اواسط و انتهای مسیر ارتباط بیسیمی باشد، به ویژه با کمک نیروهای راهور این مراسم با نظم بیشتری برگزار شود.

این مسؤول عنوان کرد: وظیفه ما است دور سفره ای که تحت عنوان انقلاب و به همت خون شهیدان است، باید با هرچه داریم در این راه هزینه کنیم و پای کار باشیم، چراکه ۲۲ بهمن سالروز جشن بزرگ ملت ما است و ۴۲ سالگی آن را گرامی می داریم، هرچند مشکلات اقتصادی هم وجود دارد، اما دارای مملکت قوی هستیم و امنیت خوبی حاکم است.

فرماندار کرمانشاه یادآور شد، به دلیل تنوع قومی مذهبی، امنیت و وحدت خوبی در کرمانشاه جاری است، اقشار متعهد بسیج، عشایر، اهل تسنن، شیعه، اهل حق، مسیحیان، کلیمی، یارسان و… در این راهپیمایی شکوهمند حضور خواهند داشت.

این مسؤول با اشاره به اینکه اصناف باید حضور پررنگی داشته باشند و شهرداری نیز میدان ها را به خوبی آذین بندی کردند، اظهار داشت: شعایر و شعارهای انقلابی در طول مسیر با جلوه های خاص لحاظ شود و امنیت کامل تامین باشد.

عباس سروری نیز در این جلسه اظهار داشت: گرامیداشت راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با تمهیدات و جلوه بهتری برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تجمع از میدان آزادی در رأس ساعت ۹ آغاز می‌شود و حرکت از ساعت ۱۰ صبح است، گفت: ابتدا هیات موتورسواران حرکت می‌کنند، سپس ۲۰۰ الی ۳۰۰ خودرو حرکت می‌کنند و سپس دوچرخه سواران در انتهای راهپیمایی خواهند بود، همچنین گروه موزیک ارتش در مسیر پوشش لازم را دارند که در مدرس مستقر می‌شوند و سایر گروه های هنری نیز هماهنگ خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مقابل مسجد جامع به سمت سبزه میدان و سایر مسیرها تیم های امنیتی مستقر هستند و کل مسیر پیاده روی مسدود خواهد شد، گفت: اکیپ های امداد و نجات هم با طراحی خاص حضور دارند، همچنین خودروهای آتش نشانی برای امداد در مسیر هستند، توزیع اقلام تبلیغاتی شامل پرچم، تصاویر امام خمینی(ره) و تصویر شهید سلیمانی هم انجام می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه به خودروهایی که بهترین و زیباترین آذین بندی با پرچم ایران را داشته باشند جوایزی به همت پالایشگاه نفت استان اهدا خواهد شد، عنوان کرد: اگر بسیج عشایر که اسب دارند بتوانند به نحوی با نظم خاصی در انتهای مسیر باشند، همچون دیگر استان ها که اقلیت ها این تدابیر را اندیشیده‌اند، مراسم زیبا خواهد شد، مدیریت مسیر هم با نیروهای انتظامی برای تامین امنیت است.

ویدیو جلسه و مصاحبه ها در حال به روز رسانی…..

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.