پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 1060
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵ |
اختصاصی شهر روشن:

بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی مقابل استانداری کرمانشاه تجمع کردند

جمعی از پرسنل بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در اعتراض و احقاق حقوق نسبت به مطالبات خود در مقابل استانداری کرمانشاه تجمع کردند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن از کرمانشاه، جمعی از پرسنل بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی استان ظهر امروز در راستای مطالبات خود دست به تجمع مقابل استانداری و اعتراض به سیاست های بروکراسی موجود در خصوص عدم دریافت پاداشت باوجود وعده های متعدد دولت تدبیر زدند.
براساس این گزارش، این شهروندان کرمانشاهی در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری و تحلیلی شهر روشن در کرمانشاه خواستار مطالبات به حق خویش شدند.
یکی از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه پاداشت و عیدی ما را نداده اند و هریک از مسوولان استان به ما وعده سرخرمن می دهند، تصریح کرد: استانداری، نمایندگان مجلس، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی استان ما را از سر خود باز می دارند و پاس کاری آنان سبب پایمال شدن حقوق ما شده است.
وی متذکر شد: طبق سخنان محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تا ۲۵ اسفندماه سال جاری مقرر شد همه معوقات و پاداشت بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی به حساب پرسنل واریز بشود و اگر در این راستا کوتاهی صورت بگیرد، قصور از سوی مسوولان استانی خواهد بود.
این شهروند کرمانشاهی عنوان کرد: به دانشگاه علوم پزشکی استان مراجعه کردیم، اما چند نفر از پرسنل از جمله افرادی با نام ایمانی و مرادی به معترضان و پرسنل بازنشسته عنوان کردند که نوبخت از روی کاغذ وعده ای داده و سخنی گفته است که محقق نخواهد شد.

یکی دیگر از کارمند بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تاکید کرد: هر یک از بازنشستگان ۱۰۰ الی ۲۰۰ هزار تومان پاداش دارند، همچنین به بیش از ۱۸۰ بازنشسته استان قول دادند معقوقات و پاداش های پرسنل کشوری و لشکری پرداخت می شود.
وی با یادآوری اینکه سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت به دلیل عدم پرداخت پاداشت و مطالبات بازنشستگان و پرسنل علوم پزشکی و عدم تحقق تعهدات دولت به وعده ها از سمت خود استعفا داده است، افزود: به این وزیر بودجه لازم برای تسریع در خدمات رسانی به حوزه بهداشت و درمان تخصیص داده نشد و سعید نمکی جایگزین وزیر بهداشت شد، همچنین بودجه و اعتباری برای این امر دادند، اما تاکنون پرداختی به بازنشستگان صورت نگرفته است.
این شهروند کرمانشاهی با اشاره به اینکه برای مطالبه فوق و رفع این معضل به معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه مراجعه کردیم، ادامه داد: مسوولان استانداری ما را به دفتر رهبری و نماینده ولی فقیه در استان ارجاع دادند، و به ما گفته شد که برای مطالبات بازنشستگان تلاش خواهیم کرد، اما فایده ای نخواهد داشت! به برنامه و بودجه استان هم مراجعه کنید.
به گفته جمعی از پرسنل بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه که مقابل استانداری دست به اعتراض زدند، نوبخت وعده پرداخت کامل حقوق و پاداشت بازنشستگان را در موعد مقرر داده است و تاکید کرده که اگر قصوری در این راستا صورت بگیرد متوجه مسوولان استانی است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.