پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 4733
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲ |
در دیدار با فرمانده انتظامی کرمانشاه مطرح شد

حمایت آیت الله علما از تدابیر پلیس کرمانشاه در حوزه عفاف و حجاب

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از برنامه های پلیس در حوزه عفاف و حجاب و مبارزه با بدحجابی در جامعه حمایت و آن را موجب تقدیر دانست.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن، آیت الله شیخ مصطفی علما امروز در دیدار با سردار جاویدان فرمانده انتظامی استان، اظهار داشت: مقابله با بدحجابی موضوعی است که از اهمیت فراوان برخوردار بوده و انتظار می رود دستگاه های مسؤول و نهادهای نظارتی نسبت به موضوع ورود پیدا کند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: طی سال های اخیر پلیس به عنوان تامین کننده امنیت جامعه بسیار خوب به مسئله ورود و اقدامات موثری در خصوص مقابله با بدحجابی انجام داده است، لذا سایر دستگاه ها نیز باید مسؤولانه به موضوع ورود پیدا کنند.
امام جمعه کرمانشاه یادآور شد: صادر کردن فرهنگ بی حجابی در جامعه اسلامی یکی از برنامه هایی است که طی سال اهای اخیر دشمنان با جدیت آن را دنبال کرده اند، که لازم است در این راستا دستگاه های فرهنگی و نظارتی برنامه های لازم را برای مقابله با این حربه دشمن را اجرا کنند.
این مسؤول خواستار برخورد  پلیس با خودروهایی شد که سرنشینان آن بدحجاب بوده و یا اصلا حجابی رعایت نمی کنند، چراکه این موضوع با آموزه های دینی ما در تضاد است.
وی گفت: البته طبق گزارشات ارسالی برخوردهایی در این خصوص صورت و حتی خودروهایی نیز در این راستا توقیف شده و انتظار می رود که این برخوردها البته با حفظ شان و کرامت انسانی افراد ادامه داشته باشد.
علما با قدردانی از مجموع اقدامات پلیس حمایت خود را از طرح های این نهاد در برخورد با موضوع بدحجابی اعلام و ابراز امیدواری کرد با کارهای فرهنگی شاهد باشیم که معدود افراد بدحجاب متوجه رفتار نامناسب خود شده و اهتمام لازم را در خصوص رعایت پوشش مناسب را داشته باشند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.