پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 4723
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۵۷ |
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کرمانشاه:

ملت ایران گوش به فرمان ولایت و رهبری است

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی مصمم تر از هر زمان دیگری گوش به فرمان ولایت و رهبری است و مسؤول آماده عملیاتی کردن منویات ایشان هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام “سید ابراهیم حسینی امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی استان، اظهار داشت: چهل سال است که انقلاب اسلامی ما به پیروزی رسیده و در تمام این سال ها دشمنان نظام قصد ضربه زدن به این انقلاب را داشته اند.
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با تمام تلاش ها و برنامه ریزی های منسجم دشمنان، کوچکترین خدشه ای به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد نشده و این ماندگاری در برابر هجوم های دشمن تنها به خاطر یک مسئله بوده است.
حسینی با بیان اینکه این مسئله همان ولایت فقیه است، یادآور شد: وجود رهبرانی مقتدر و شجاع همانند امام راحل (ره) و سپس مقام معظم رهبری به عنوان خیمه و ستون انقلاب دشمنان را از دست یابی به اهدافشان بازداشته است.
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان گفت: هدایت های پیامبرگونه رهبران فرزانه انقلاب باعث شده تا کشتی انقلاب از تمام پیچ و خم های ایجاد شده به سلامت عبور کند و با اقتدار مسیر توسعه و پیشرفت خود را بپیماید.
وی به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر ژاپن اشاره و تصریح کرد: در این دیدار مهم، معظم له پیام ملت ایران را به مقام ارشد ژاپن که قصد میانجیگیری برای مذاکره میان ایران و آمریکا را داشت به او ابلاغ و صراحتا عنوان کردند که آمریکایی ها غیرقابل اعتماد بوده و این موضوع را بارها ثابت کرده است.
حسینی گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما هیچ وقت تجربه ناگوار مذاکره چندسال پیش با آمریکا را تکرار نخواهیم کرد و استوار و قاطع روی پای خود خواهیم ایستاد.
رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی کرمانشاه ضمن تبریک انتصاب سردار جاویدان به عنوان رئیس پلیس استان، از تلاش ها و زحمات سردار امان اللهی فرمانده سابق قدردانی کرد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.