پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 4303
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۴۵ |
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلام آبادغرب:

برجستگی و ظرفیت های اسلام آبادغرب را بشناسید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: ظرفیت سازمان های مردم نهاد و موسسات فرهنگی هنری می تواند به رشد و پیشرفت این شهرستان کمک کند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، خسرو تمری امروز در مراسمی به همت موسسه پل مثبت اندیشان سلامت که با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه “سیتی استیج” طرح زندگی و نشاط اجتماعی در پارک ملت اسلام آبادغرب برگزار شد، مطرح کرد: ایجاد انگیزش مثبت در بین شهروندان اسلام آبادغرب هدف از اجرای این طرح به همت موسسه خصوصی پل مثبت اندیشان سلامت بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب تصریح کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های بسیار غنی بوده که کمتر به آن توجه داشته و داریم، کمتر شهرستان هایی را داریم که موسسات و سازمان های مردم نهاد به صورت صد درصدی کارها را انجام و به عرصه اجرا می رسانند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان با افتخارات متعددی همراه است، ادامه داد: باید موضوعات مثبت، جایگاه فرهنگی و تاریخی، نخبگان این شهرستان همیشه در ذهن باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب افزود: ما از خاطر برده ایم، که نسبت به ظرفیت های شهرستان مثبت فکر کنیم، به عنوان یک نکته مثبت در شهر شهیدان مرصاد تاریخ به شهادت، شجاعت، ایثار و فداکاری این شهر شهادت خواهد داد.
تمری تاکید کرد: ما باید از فردیت گرایی بیرون و به سوی نخبه گرایی حداکثری بریم و از ظرفیت های مثبت استفاده کنیم، همچنین از این ظرفیت در جهت رشد شهرستان بهره ببریم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلام آبادغرب گفت: ظرفیت سازمان های مردم نهاد و موسسات فرهنگی هنری می تواند به رشد و پیشرفت شهرستان اسلام آبادغرب کمک کند.
تمری افزود: اسلام آبادغرب شهرستان پرظرفیت و با پتانسیل بالا است و ویژگی ها و شاخصه های مثبت آن به مراتب بیشتر از کاستی های آن است‌.

وی گفت: نباید یک اتفاق و حوادث ناگوار که ممکن است در هر نقطه ایران رخ دهد ما را نسبت به روند رشد و توسعه شهر نا امید کند بلکه باید با نگاه به ویژگی های مثبت شهرستان؛ امیدوارانه برای رشد و پیشرفت شهرمان گام برداریم.
این مسؤول اظهار داشت: برجستگی های این شهر در حوزه های مختلف این شهر را از سایر شهرستان های استان ممتاز تر کرده است و باید این برجستگی ها را بشناسیم.
انتهای پیام/ت/م

نویسنده : میرزایی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.