پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12957
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۷:۱۵ |
رئیس ستاد بانوان آیت‌الله رئیسی درکرمانشاه:

بانوان کارآفرین در انتخابات آگاه و توانا کشور نقش موثری دارند

رئیس ستاد مرکزی بانوان آیت‌الله رئیسی درکرمانشاه (ایران ما) گفت: بانوان کارآفرین در انتخابات آگاه و توانا کشور نقش موثری را دارند.
بانوان کارآفرین در انتخابات آگاه و توانا کشور نقش موثری دارند

زهره رزمی در حاشیه نشست هم اندیشی نخبگان که شامگاه دوشنبه در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی استان کرمانشاه (ایران ما) برگزار شد، در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: در این جلسه خرسندم، که ضمن ارائه راهکاری موثر برای کارآفرینی تبادل نظرهای خوبی صورت گرفت.

رئیس ستاد مرکزی بانوان آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه (ایران ما) افزود: در این راستا برای حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری (۱۴۰۰) از مَردم فرهیخته و با درایت ایران اسلامی دعوت می‌کنم که روز موعود همگی پای صندوق‌های رأی حاضر باشند و یکبار دیگر از صیانت کشور عزیزمان دفاع کنیم و انتخابی اصلح و فرهیخته داشته باشیم.

رزمی خاطرنشان کرد: در این جلسه هم اندیشی از نخبگان استان دعوت کردیم و آقای مهدی صبور زاده معاونت کارآفرینی و تحول تولید ستاد مَردمی آیت‌الله رئیسی “ایران ما” حضور داشت و به سوال کارآفرینان پاسخ داده شد.

این مسؤول یادآور شد: در این جلسه با توجه به اهمیت سرنوشت کشور، مقرر شد که همگی در روز رای گیری و انتخاب پای صندوق‌های آرا بیاییم و با بصیرتی آگاه و توانا خود، یک نه بزرگ به دشمنان نظام و یک آری بزرگ به اشتغال، تولید و جهش تولید بنا به منویات مقام معظم رهبری اعلام کنیم.

رئیس ستاد مرکزی بانوان آیت‌الله رئیسی در استان کرمانشاه (ایران ما) بیان کرد: حضور بانوان معزز و کارآفرین ما به عنوان ستون اصلی بنیاد خانواده که بهترین اسوه و الگوی جامعه هستند در انتخابات شایسته موثر است و امیدواریم با تصمیم آنان آینده فرزندان و ایران عزیزمان به بهترین شکل ممکن رقم بخورد ان‌شاءالله.

ویدئو این مصاحبه را می‌توانید اینجا ببینید

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.