پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 12965
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۸:۲۵ |
معاونت کارآفرینی ستاد آیت‌الله رئیسی:

هر خانواده ایرانی یک واحد کارآفرین می‌شود/ لزوم شناسایی نخبگان و تحول تولید

معاونت کارآفرینی و تحول تولید ستاد مَردمی آیت‌الله رئیسی از برنامه تبدیل هر خانواده ایرانی به یک واحد کارآفرین با هدف شناسایی نخبگان و تحول تولید خبر داد.
هر خانواده ایرانی یک واحد کارآفرین می‌شود/ لزوم شناسایی نخبگان و تحول تولید

مهدی صبور زاده در حاشیه نشست هم اندیشی نخبگان که شامگاه دوشنبه در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی استان کرمانشاه (ایران ما) برگزار شد، در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: در دولت ۱۴۰۰ که امیدواریم ان‌شاءالله آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی بتواند بر صندلی ریاست جمهوری بنشیند، برنامه‌های در حوزه کارآفرینی به صورت عملیاتی و با جزئیات تهیه کرده‌ایم.

معاونت کارآفرینی و تحول تولید ستاد مَردمی آیت‌الله رئیسی افزود: امروز هم که در جلسه هم اندیشی خدمت بانوان کارآفرین کرمانشاهی بودیم برخی مبانی و مصداق این برنامه‌ها را اعلام کردم.

وی بیان کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون همه دولت‌ها تلاش داشتند، که مسئله اشتغال را حل کنند و تاکنون نتوانستند راهکاری پیدا کنند، لذا امسال برنامه‌ریزی کردیم این مهم را محقق کنیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: معتقدیم این موضوع فقط با تئوری برطرف نمی‌شود و در این راستا در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در کشور و همچنین ستاد مَردمی معاونت کارآفرینی با تولید مفاهیم جدید برنامه‌ریزی را طراحی کردیم تا در سراسر کشور بتوانیم نخبگان، افراد کارآفرین و صاحب ایده را شناسایی کرده‌ایم و در سراسر استان با آنان همگرایی می‌کنیم، تا ان‌شاءالله بستر و شعار کارآفرینی محقق شود.

صبور زاده ادامه داد: مقرر شد تا شعار هر خانواده ایرانی یک واحد کارآفرینی را در کنار شعاری که آیت‌الله رئیسی اعلام کردند “هر خانواده یک ستاد تبلیغاتی”، ما نیز هر خانواده را تبدیل به ستاد کارآفرین کنیم.

وی با اشاره به اینکه کارآفرینی ما در حوزه تولید ایده، رفع موانع اقتصادی مورد نیاز است تا بتوانیم کارآفرین تربیت کنیم، تصریح کرد: روی این موضوع خیلی تاکید داریم که زنان کارآفرین را از دوران نوجوانی پرورش دهیم.

معاونت کارآفرینی و تحول تولید ستاد مَردمی آیت‌الله رئیسی اظهار داشت: مبحث بعد حول محور نوع کارآفرینی بانوان است برخی از آنان و بیشتر بانوان به زمینه تولیدات لباس های مجلسی، خیاطی و آرایشگری سوق پیدا کردند و ما باید بستر تولید ایده، حمایت و آگاهی بخشی و تبیین ایده های جدید در دولت ۱۴۰۰ را فراهم کنیم.

ویدئو این مصاحبه را می‌توانید اینجا ببینید

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.