پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 July , 2024
امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ - 21 محرم 1446
شناسه خبر : 20642
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۴۰ |
استاندار کرمانشاه:

مَردم کرمانشاه در هر دو دوره انتخابات حضور خوبی داشتند

استاندار کرمانشاه از مَردم استان بخاطر حضور خوبشان در دو دوره انتخابات قدردانی کرد.
مَردم کرمانشاه در هر دو دوره انتخابات حضور خوبی داشتند

به گزارش خبرنگار شهرروشن از کرمانشاه: محمدطیب صحرایی، شامگاه ۲۱ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات استان از تمام کار دست اندرکاران برگزاری انتخابات وحضور پر رنگ مَردم در پای صندوق های رای خبر داد و با تشکر از آنان، افزود: فرآیند انتخابات امروز به ایستگاه پایانی خود رسید و خوشبختانه مشکل خاصی نداشتیم.

انتخابات این دوره در کمال آرامش و در فضای امن برگزار شد

استاندار کرمانشاه از رسانه ها هم به خاطر همکاری و پوشش خبری مناسب این دو دوره انتخابات قدردانی کرد و گفت: انتخابات این دوره در کمال آرامش، اطمینان و در فضایی امن برگزار شد و فضای رقابتی خوب و قابل قبولی هم در این دوره داشتیم. ان شأءالله رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و همه در کنار هم برای پیشرفت و توسعه استان تلاش مضاعف کنند.

مدیر ارشد استان کرمانشاه از نمایندگان فعلی استان قدردانی کرد و به نمایندگان جدید استان هم تبریک گفت و افزود: انتظار داریم قدر فرصت خدمتی که به دست آورده اند را دانسته و از هیچ تلاشی برای پیشرفت و توسعه استان دریغ نکنند.

صحرایی ادامه داد: مَردم کشورمان به اختیار خود می‌توانند سرنوشت خود را رقم بزنند، باید قدردان این موقعیت باشندو امیدواریم نتایج این دوره موجب خیر و برکت برای کشور و استان باشد.

 

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.