پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 12949
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, ایران, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۶:۰۷ |
به همت ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی در کرمانشاه:

نشست هم اندیشی نخبگان کارآفرین در کرمانشاه برگزار شد

شست هم اندیشی نخبگان کارآفرین به همت ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی استان کرمانشاه (ایران ما) برگزار شد.
نشست هم اندیشی نخبگان کارآفرین در کرمانشاه برگزار شد

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، جلسه هم اندیشی نخبگان ستاد مرکزی بانوان آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی شامگاه دوشنبه در سالن جلسات این ستاد با حضور مهدی صبور زاده معاونت کارآفرینی و تحول تولید ستاد مَردمی آیت‌الله رئیسی و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

براساس این گزارش، نخبگان برتر و کارآفرین استان کرمانشاه در این جلسه حضور داشتند و به تبیین و بررسی راهکار پیشرفت در عرصه تولید و خلاقیت به گفتگو پرداختند.

سردار رحیم لیالی، رضا عاشوری‌زاده و مهدی صبوری زاده(معاونت کارآفرینی و تحول تولید) همچنین از اورامانات و دیگر شهرستان های تابع استان بازدید به عمل آورند و با ستادهای مستقر در این مناطق دیدار کردند.

مراسم فوق با هدف آشنایی بیشتر مسؤولان ستاد مرکزی ایران ما با فعالیت کارآفرینان استان در عرصه‌های متعدد تولید و اشتغال اجرایی و همفکری در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات برای حضور حداکثری و انتخابات شخص اصلح در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است، در این مراسم گروه هنری ناشنوایان با اجرای خلاق به مناسبت انتخابات پیش روی سرود زیبایی را با لباس محلی اجرا کردند و مورد استقبال قرار گرفتند.

ویدیو این مراسم را می‌توانید اینجا ببینید

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.