پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12388
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, دو کلمه حرف حساب, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی, گفتگوها, ویژه تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ |
دو کلمه حرف حساب:

پسرفت کرمانشاه در توسعه/ چاپلوسان بادیگارد خیانت مسئولان شدند

یکی از شهروندان کرمانشاهی با گله‌مندی از عدم پیشرفت استان، گفت: باج گیران و چاپلوسان بادیگارد خیانت مسئولان و مسبب این اوضاع شدند.
پسرفت کرمانشاه در توسعه/ چاپلوسان بادیگارد خیانت مسئولان شدند

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، یکی از شهروندان کرمانشاهی در گفت‌وگو تفضیلی با خبرنگار شهرروشن و مشارکت در طرح “دو کلمه حرف حساب” به برخی دغدغه‌ها و مطالبات موجود اشاره دارد که از مسؤولان مربوطه خوستار پیگیری و رفع آن است.

شهرروشن: سلام، موضوع مطالبه و مشکلات منطقه خود را به طور مختصر برای اطلاع رسانی به مسؤولان مربوطه در استان کرمانشاه و کشور با هدف پیگیری و رفع آن لطفا بفرمایید

شهروند کرمانشاهی: سلام، یک مقایسه کوچک کنید بین کرمانشاه و استان‌های مجاور از لحاظ زیر ساخت های شهری، آیا کدام خیابان جدید در مدت خدمت مسئولان اخیر در شهر ایجاد شده است که بار ترافیک را کمتر کند؟

نظری به آبشوران متعفن رو باز که، از وسط شهر می‌گذرد و هیچکس خود را صاحب آن نمی‌کند! نه شرکت آب و فاضلاب نه دیگر ارگان ها…

وضعیت نیمه کاره منوریل (قطار شهری) کرمانشاه را مشاهده کنید… تله کابین …. بیکاری جوانان، اعتیاد، فساد و بزهکاری این استان را بیبند.

آمار جدایی و طلاقها، ناکامی در تمام شئونات زندگی شهری ما، تا دریابید که استاندار، شهردار، شورای شهر کرمانشاه، صداوسیما، مطبوعات و سایت های اینترنتی محلی (خبرگزاری و پایگاه های خبری) و بقیه مسئولان که پُست های کلیدی را اشغال کرده‌اند با برخی کم کاری ها، چه خیانت های بزرگی در حق این مَردم روا داشته اند.

متاسفانه توسط برخی از نان به نرخ روز خورها و چاپلوسان حرفه ای در سایت ها و جراید محلی پشتیبانی می‌شوند حاشا از یک نقد از این همه ضعف و سوء مدیریت و ناکارآمدی در روند عادی پیشرفت زندگی، البته باید از خانم شیرزادی در بازیافت پسماند زباله قدردانی کرد، که این امر هم یک تلاش شخصی و خودجوش بوده است، اعتبار آن به همین خانم بزرگوار میرسد نه کسی دیگر.

ارسالی از آقای محمود.آ شهروند کرمانشاهی

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.