پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 12380
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ |
معاون شهردار کرمانشاه:

نصب موقتی “سرعت کاه” در تقاطع شهید سلیمانی کرمانشاه

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: نصب سرعت کاه در تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی موقتی و تا انجام عملیات اجرایی است.
نصب موقتی “سرعت کاه” در تقاطع شهید سلیمانی کرمانشاه

محسن ارجمندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه از نصب سرعت کاه موقتی در تقاطع شهید سلیمانی شهر کرمانشاه خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: باتوجه به حفظ ایمنی شهروندان و انجام عملیات تکمیلی تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی، به صورت موقت در مسیر جنوب به شمال، عبور و مرور با نصب سرعت کاه آرام سازی شده است.

این مسؤول ادامه داد: پس از تکمیل عملیات اجرایی تقاطع، انجام خط کِشی و…. نسبت به جمع آوری سرعت کاه این مسیر اقدام می‌شود.

ارجمندی با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی یکی از بزرگترین پروژه های عمرانی کشور در سال ٩٩ بود، تاکید کرد: این طرح شامل مسیر هم سطح شرق به غرب و برعکس، زیرگذر شمال به جنوب و برعکس، روگذر شرق به جنوب، چهار راست گرد به چهار مسیر و روگذر غرب به شمال است، که این روگذر در تیرماه امسال به بهره برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه عنوان کرد: مسیر هم سطح شرق به غرب و برعکس، زیرگذر جنوب به شمال و برعکس و نیز روگذر شرق به جنوب همزمان با تحویل سال ١۴٠٠ در راستای کاهش ترافیک و دسترسی راحت شهروندان به مسیرهای منتهی به شهر افتتاح شده است.

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.