پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 12370
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰ |
دبیر ستاد مَردمی گام دوم انقلاب کرمانشاه خبر داد

کرمانشاه در آستانه تحویل جدید قرن/ ۲۱ حلقه‌ میانی گام دوم انقلاب راه‌اندازی شد

دبیر استانی ستاد مَردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه ضمن تشریح اهداف ستاد در آستانه تحویل جدید قرن در استان، از راه‌اندازی 21 حلقه میانی این ستاد خبر داد.
تشریح اهداف و آشنایی با ستاد گام دوم انقلاب در کرمانشاه

رضا فرخشاهی امروز در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، با اشاره به منویات مقام معظم رهبری (مدظله) مبنی بر اینکه تنها راه پیشرفت کشور تشکیل حلقه های میانی از جوانان مومن انقلابی است، اظهار داشت: کرمانشاه در آستانه تحول در قرن جدید قرار داد.

دبیر استانی ستاد مَردمی گام دوم انقلاب در استان کرمانشاه از راه اندازی ۲۱ حلقه میانی تخصصی تصمیم‌ساز در استان با حضور اساتید، پژوهشگران، مدیران، کارکنان، دانشجویان، بازنشستگان، شرکت‌ها، مؤسسات و سایر اقشار مردم خبر داد.

وی با اشاره به اهداف، شرح ماموریت و وظایف پیشنهادی حلقه‌های میانی تصمیم ساز و نیز مدل جدید حکمرانی دولت جوان، خاطرنشان کرد: تشکیل مجامع کمیته‌های تخصصی تصمیم ساز، تحلیل وضعیت موجود و شناسایی مسائل کلیدی پیش روی استان و… از جمله آن است.

این مسؤول با بیان اینکه آشنایی با سازمان های دولتی و پُست های سازمانی مربوط به کمیسیون و شرح فعالیت آن ها در سطح ملی، منطقه‌ای، استانی و شهرستانی از دیگر اهداف فوق است، یادآور شد: ایجاد بستر لازم در کمک به سیاست گذاری و برنامه‌ریزی سازمان های دولتی، ایجاد بستر علمی برای کنترل عملیات سازمان های دولتی، ایجاد بستر لازم برای مطالعات میان رشته‌ای، بلکه فرارشته‌ای و راه‌اندازی تیم های تحقیقاتی مسئله محور نیز از اهداف یاد شده است.

 

استاد دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با اشاره به اینکه کمک به آگاه سازی فرهیختگان و مَردم در انتخاب اصلح و افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات شورای شهر، مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری در این وظایف پیشنهادی آمده است، افزود: ایجاد زمینه لازم برای ارائه برنامه و شناسایی و معرفی مدیران متعهد، متخصص و با تجربه که امتیاز لازم را از آزمون های شایستگی سایت Dolatjavan.com کسب کرده‌اند، ارائه برنامه تبلیغاتی برای ثبت نام مدیران در راستای کاندیداتوری پُست های مدیریتی در سطح ملی، منطقه‌ای، استانی و شهرستانی در این سایت حائز اهمیت و از اهداف اشاره شده است.

فرخشاهی ارائه برنامه تبلیغاتی برای ثبت‌نام همه اعضا به منظور عضویت در سایت مذکور را از دیگر اهداف، شرح ماموریت و وظایف پیشنهادی حلقه‌های میانی دانست و تاکید کرد: فعالیت در شبکه‌ها اجتماعی، برگزاری جلسات با ذی نفعان، تولید محتوای تخصصی و عمومی به همراه همکاری در خلق رویدادهای علمی، فرهنگی، سیاسی همسو با بیانیه گام دوم انقلاب در آینده از جمله این اهداف آمده است.

این مسؤول اظهار داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به دستورالعمل تشکیل حلقه‌های میانی تخصصی تصمیم‌ساز ستاد مَردمی گام دوم انقلاب و نیز سایر فایل بارگزاری شده در شبکه‌های اجتماعی این ستاد می‌توانند به آدرس سایت و شبکه‌های اجتماعی مندرج در آن مراجعه کنند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.