پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 24 شوال 1445
شناسه خبر : 6755
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ |
وزیر کشور خبر داد

پیش‌بینی حضور ۳ میلیون زائر ایرانی در کربلا/ مرز خسروی آماده خدمت به زائران شد

وزیر کشور از پیش‌بینی حضور سه میلیون نفر زائر ایرانی در پیاده روی بزرگ اربعین خبر داد و گفت: مرز خسروی در قصرشیرین آماده خدمت رسانی و استقبال از زائران امام حسین(ع) شده است.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، پیش از ظهر امروز در آئین بازگشایی مرزخسروی به روی زائران اربعین و در جمع اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: مرز خسروی قدیمی‌ترین مرز رسمی کشور با عراق امروز برای تردد زائران عتبات عالیات به روی عشاق و دلدادگان آقا اباعبدالله الحسین(ع) بازگشایی شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه زیرساخت های لازم در مرز خسروی برای استقبال زوار فراهم است، بیان کرد: چشم انتظاری کرمانشاهیان به درهای بسته این مرز به اتمام رسیده و امروز شاهد بازگشایی مرز خسروی در قصرشیرین هستیم.

این مسؤول با اشاره به اینکه از یک الی پنجم محرم ۵۱ هزار زائر برای شرکت در مراسم تاسوا و عاشورای حسینی به عتبات عالیات مشرف شده‌اند، افزود: آمار فوق نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰۰ درصد رشد کرده است.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته ۱۵ هزار زائر از مرز مهران به عراق سفر داشتند، خاطرنشان کرد: سال جاری باتوجه به حذف روادید پیش‌بینی می‌شود سه میلیون نفر در مراسم تاریخی اربعین حضور داشته باشند.

وزیر کشور با ابراز خوشحالی از بازگشایی مرز خسروی و سهولت در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در امن ترین و نزدیک ترین مرز رسمی و بین‌المللی کشور، اظهار داشت: قصرشیرین از گذشته تا امروز در خدمت به زائران عتبات و عالیات فعالیت های خوبی داشته است.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.