پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 17241
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶ |
وزیر کشور:

تکمیل طرح ساماندهی محله آقاجان کرمانشاه الزامی است

وزیر کشو در بازدید ازمحله آقاجان کرمانشاه از لزوم ارتقای زیرساخت ها و توسعه فضاهای فرهنگی در این محله برای کاهش آسیبهای اجتماعی خبر داد.
تکمیل طرح ساماندهی محله آقاجان کرمانشاه الزامی است

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، احمد وحیدی در بازدید ازمحله آقاجان کرمانشاه از لزوم ارتقای زیرساخت ها و توسعه فضاهای فرهنگی در این محله برای کاهش آسیبهای اجتماعی خبر داد.

براساس این گزارش، وزیر کشور در این بازدید آخرین وضعیت اجرای طرح ساماندهی آقاجان را بررسی و با جمعی از اهالی محله به صورت مستقیم و چهره به چهره گفت وگو کرد.

در طرح ساماندهی محله آقاجان، ارتقای زیرساخت ها(آب، شبکه فاضلاب، آسفالت و…)، توسعه فضاهای فرهنگی، برنامه های فرهنگی، جمع آوری متجاهران، تخریب خانه‌ها و پاتوق های مواد در حال اجرا است و تاکنون حدود ۱۰۰ پاتوق در این محله تخریب شده است.

طیب صحرایی، استاندار کرمانشاه درباره آخرین وضعیت ساماندهی این محله و برنامه استان برای کاهش آسیب های اجتماعی، توضیحاتی را به وزیر کشور ارائه کرد.

وزیر کشور هم در این بازدید بر تکمیل طرح ساماندهی و مدیریت آسیب های اجتماعی استان به ویژه در محلات حاشیه نشین و محله آقاجان تاکید کرد.

در این بازدید نمایندگان تشکل‌های مَردم نهاد که اقدامات متعددی در مناطق حاشیه نشین به ویژه آقاجان انجام داده بودند درباره نیازها و مشکلات آقاجان توضیحاتی را به وزیر کشور ارائه کردند.

گفتنی است، در نشست قبلی شورای اجتماعی کشور موضوع آسیبهای اجتماعی استان کرمانشاه مطرح و مقرر شده طرح جامع مدیریت و کاهش این آسیب ها در شورا مصوب و بررسی شود.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.