پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 20 May , 2024
امروز : دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 13 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 20621
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, استان ها, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵ |
رئیس ستاد انتخابات کرمانشاه:

انتخابات الکترونیکی ارتقاء سلامت و سرعت کار است

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه انتخابات الکترونیکی را سبب ارتقاء سلامت و سرعت کار دانست و گفت: دستگاه‌ها با کیفیت کافی در خدمت مَردم است و امکان لحظه به لحظه تمامی شعب اخذ رأی در ستاد انتخابات کرمانشاه وجود دارد.
انتخابات الکترونیکی ارتقاء سلامت و سرعت کار است

به گزارش خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، علی شعبانی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در دور دوم انتخابات کسانی مجاز به رأی دادن هستند، که در دور اول در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه رأی داده و یا در هیچ حوزه انتخابیه رأی نداده باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه تصریح کرد: انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شعب اخذ رأی دو سیستم، احراز هویت و سیستم صندوق الکترونیکی موجود است، که احراز هویت به‌صورت آنلاین و صندوق‌ها به صورت آفلاین در خدمت رأی‌دهندگان هستند.

به گفته شعبانی در این دوره هیچگونه دخالت دستی در شمارش آرا و تجمیع نداریم، حداقل صندوق‌های الکترونیکی موجود در شعب دو دستگاه و حداکثر ۶ دستگاه در ستادها فعال هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص آمار واجدین شرایط این دوره در حوزه انتخابیه کرمانشاه، گفت: متولدین ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۸۵ به‌قبل در دور دوم انتخابات می‌توانند رأی دهند. در این دوره همانند دوره قبل پنج مدرک هویتی (گواهینامه، کارت پایان خدمت، گذرنامه، شناسنامه و کارت ملی) برای احراز هویت مورد نیاز است.

شعبانی انتخابات الکترونیکی را موجب ارتقاء سلامت و سرعت کار دانست و گفت: دستگاه‌ها با کیفیت کافی در خدمت مَردم است و امکان لحظه به لحظه تمامی شعب اخذ رأی در ستاد انتخابات کرمانشاه وجود دارد.

انتهای پیام/ رحمانی

نویسنده : Mahin Rahmani | منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.