پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 11 May , 2024
امروز : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 4 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 15842
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, استان ها, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, ایران, بین الملل, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی, فرهنگی, ویژه تاریخ انتشار : ۰۵ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱ |
معاون اول رییس جمهور مطرح کرد

لزوم تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای سفر اربعین

معاون اول رئیس جمهور با ورود به استان کرمانشاه از لزوم تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای سفر اربعین خبر داد.
لزوم تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای سفر اربعین

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، محمد مخبر امروز به منظور بازدید از پایانه‌های مرزی غرب کشور، وارد استان کرمانشاه شد و از سوی استاندار و جمعی از مدیران ارشد استانی، مورد استقبال قرار گرفت.

معاون اول رئیس جمهور، در سفر یک روزه به استان کرمانشاه، از پایانه‌های مرزی و روند تجهیز و آماده‌سازی مرز‌ها برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین بازدید می‌کند.

مخبر در فرودگاه کرمانشاه با اشاره به دستور رئیس جمهور مبنی بر اینکه سفر اربعین باید هم ارزان و هم راحت انجام شود، گفت: اگرچه اربعین یک حرکت مردمی است و ما باید مَردمی بودن آن را حفظ و تقویت کنیم، اما دستگاه‌های اجرایی موظف به تسهیل‌گری برای سفر اربعین هستند و آنچه از دست آن‌ها ساخته است، باید انجام شود.

مخبر ادامه داد: در همه مرز‌ها از جمله مرز خسروی، امکانات خوبی فراهم شده است، بنابراین از مَردم می‌خواهیم از این امکانات استفاده و به تناسب جغرافیای کشور از گذرگاه‌ها عبور کنند.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه به دلیل گرمای هوا بهتر است توقف زائران حداقلی باشد، گفت: برای بهداشت و سایر موضوعات، ستاد اربعین اقدامات بسیاری، هم در داخل و هم بیرون کشور، انجام داده است و البته خود مَردم باید بتوانند با یک برنامه‌ریزی و تدارک درست از این برنامه استفاده کنند.

انتهای پیام/ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : صداوسیما
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.