پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Sunday, 12 May , 2024
امروز : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 5 ذو القعدة 1445
شناسه خبر : 12976
  پرینتخانه » اجتماعی, اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۰ |
کارآفرین کرمانشاهی:

حضور بانوان در انتخاب اصلح راهگشا امید و کارآفرینی است

کارآفرین برتر استان کرمانشاه گفت: حضور بانوان در انتخاب اصلح راهگشا امید و کارآفرینی در کشور خواهد بود.
حضور بانوان در انتخاب اصلح راهگشا امید و کارآفرینی است

تهمینه قزوینی در حاشیه نشست هم اندیشی نخبگان که شامگاه دوشنبه در ستاد مرکزی آیت‌الله رئیسی استان کرمانشاه (ایران ما) برگزار شد، در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه، اظهار داشت: عرض خداقوت دارم به همه بانوان، که در این عرصه به انتخاب اصلح کمک می‌کند.

مدیرکل اتحادیه دام و کشاورزی استان کرمانشاه افزود: بیش از ۲۴ سال است که در عرصه خدمات، آموزش و بخش کشاورزی و صنعت در کرمانشاه فعالیت مستمر دارم.

عضو اتاق اصناف استان کرمانشاه ادامه داد: بخش آموزش در سازمان فنی حرفه‌ای را از سال ۸۲ شروع کردم و قبل از اینکه خود سازمان اقدام به آموزشهای سطح استانی داشته باشد در این زمینه فعالیت کردم.

عضو اتاق بازرگانی استان کرمانشاه بیان کرد: در بخش کشاورزی اولین مرکز دام و گاو شیری را تاسیس کردم و خوشحالم که اکنون با اتحادیه ۳۰۰ عضو از مرز شیخ صله تا قصرشیرین فعالیت گسترده‌ای را دارم.

عضو هیات مدیره کِشت محصولات فراسرزمینی در استان کرمانشاه گفت: کِشت فراسرزمینی را در خارج از ایران اسلامی برای امنیت غذایی انسان و دام برنامه‌ریزی و پایه‌گذاری کردم و هم اکنون هلدینگ بزرگ کشاورزی دانشگاه را در کنار کِشت فراسرزمینی تاسیس کردم و خوشبختانه قراردادهای مثمر ثمری با کشورهایی دوست و همسایه منعقد شده است.

این کارآفرین کرمانشاهی تصریح کرد: به امید روزی هستم که هیچگونه نیازی به واردات محصولات کشاورزی به کشورمان صورت نگیرد و هر ایرانی خودکفا در منزل خود و بی نیاز از کمک بیگانگان باشند به امید آن روز…

قزوینی خاطرنشان کرد: خوشحالم در این عرصه مثل همیشه زنان و کارآفرینان استانم پا به پای سایر اقشار قدم به جلو گذاشتند و ان‌شاءالله انتخاب اصلح آنان نیز راهگشا و برطرف کننده موانعی باشد که سالهای گذشته در پیش روی داشتیم و در این راستا قدم موثری برداریم.

ویدئو این مصاحبه را می‌توانید اینجا ببینید

انتهای پیام/ ت

نویسنده : Fatemehzahra Takallofpour | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.