پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 9236
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ |
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه مطرح کرد

بهره‌برداری ۱۲۰ متری پروژه آبشوران کرمانشاه/ ادامه ساماندهی منوط به تخصیص بودجه است

پروژه ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه به طول 120 متر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، پروژه ساماندهی آبشوران شهر کرمانشاه، پیش از ظهر امروز با حضور مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.
مجید درویشی در حاشیه افتتاح این طرح در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن اظهار داشت: آبشوران کرمانشاه به طول ۱۴ و نیم کیلومتر از جنوب به شمال کرمانشاه باید تعیین تکلیف شود که از این متراژ وضعیت هفت و نیم کیلومتر آن بحرانی و ۲ و نیم کیلومتر آن بسیار بحرانی و خطرآفرین است.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه بیان کرد: پروژه آبشوران در پارکینگ شهرداری طول آن ۲۱۰ متر است که کار ساماندهی آن در اواسط تابستان امسال آغاز شد، ۱۲۰ متر آن امروز و زودتر از تاریخ مقرر به بهره‌برداری رسید و دو قطعه ۸۰ و ۲۰ متری دیگر نیز بزودی انجام خواهد شد.
وی افزود: با وجود ایجاد ناراحتی و نارضایتی مردم در تردد خیابان پارکینگ شهرداری، اما یک کار بزرگ با دست خالی از منابع مالی صورت گرفت، شخص آقای استاندار بصورت شبانه روز پیگیر وضعیت بودند و با کمک مدیران استانی و وزارت نیرو توانستیم خطری بزرگ را دفع کنیم.
درویشی درخصوص منابع مالی ساماندهی آبشوران کرمانشاه گفت: برای کل کار مبلغ ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، که تاکنون ۸ میلیارد آن به صورت اسناد خزانه پرداخت شده و اگر طی ۲ سال آینده این منابع مالی تزریق شود، پروژه ساماندهی به اتمام خواهد رسید، متأسفانه مشکلات مالی پیمانکاران ما را زمین گیر کرده و انتظار توجهی ویژه به ارئه منابع مالی داریم.
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: ساماندهی دو قطعه ۸۰ و ۲۰ متری باقی‌مانده در پارکینگ شهرداری توسط پیمانکار درحال انجام است و موانع بازدارنده ما در این قسمت بحث مالی، بارندگی و مشکلات فنی است و اگر این موانع ایجاد نشود، ان شاء الله بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
این مسئول درخصوص وضعیت زیباسازی پارکینگ شهرداری بعد از اتمام این پروژه، گفت: اکنون این محل دراختیار شهرداری قرار گرفته و انجام هرگونه زیباسازی و یا بهره برداری دیگر به عهده شهرداری است.
انتهای پیام/ح

نویسنده : حسین مسکنه | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.