پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 9228
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ |
کارآفرین کمیته امداد امام خمینی(ره) دالاهو مطرح کرد

ثبت اختراعات مددجو کارآفرین دالاهو در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی

کارآفرین کمیته امداد امام خمینی(ره) دالاهو گفت: اختراعات متعددی را در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی در دالاهو به ثبت رسانده‌ام.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، تور گردشگری خبرنگاری و عکاسی که به همت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در شهرستان های دالاهو، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب برگزار شد، همچنین نخستین مکان بازدید از کارگاه تولیدی “شرکت دانش بنیان رفاه صنعت بیستون” بود.
آرش مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: کارگاه تولیدی “شرکت دانش بنیان رفاه صنعت بیستون” را با دریافت وام راه‌اندازی کرده‌ام و سال ۹۰ بالغ بر ۸ میلیون تومان و در سال ۹۶ نیز ۶۰ میلیون وام از کمیته امداد امداد امام خمینی استان دریافت کردم.
این کارآفرین مددجو در شهرستان دالاهو ادامه داد: چند دستگاه کشاورزی از جمله دستگاه کِشت و برداشت نخود بومی، کِشت مستقیم نخود، خاک ورزدار، داشت مینی تراکتور، کمباین برداشت نخود برای کار کشاورزی را ثبت اختراع کردم.
راهبر کارآفرین کمیته امداد امام خمینی(ره) دالاهو ادامه داد: دستگاه های آتش کوب و احداث کننده آتش بُر برای اطفای حریق و استفاده منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه را اختراع و به ثبت رسانده‌ام.
این مددجوی کارآفرین کمیته امداد امام خمینی(ره) دالاهو با اشاره به اینکه در حال حاضر سه نفر دیگر نیز در کارگاه تولیدی “شرکت دانش بنیان رفاه صنعت بیستون” مشغول به کار هستند، اظهار داشت: از امروز نیز حدود ۱۰ نفر دیگر نیز در بحث اشتغال در این مجموعه تولیدی مشغول به کار خواهند شد، لذا از مسؤولان مربوطه درخواست حمایت و ارائه تسهیلات بیشتر را داریم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای ثبت اختراعات مددجو کارآفرین دالاهو در عرصه کشاورزی و منابع طبیعی بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.