پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 9239
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹ |
مددجو کارآفرین سرپل‌ذهاب خبر داد

تولید ۱۰۰ موتور جوش به همت مددجوی کارآفرین سرپل‌ذهابی

کارآفرین مددجو کمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل‌ذهاب از تولید 100 دستگاه موتور جوش در کارگاه خودکفای این شهرستان خبر داد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، تور گردشگری خبرنگاری و عکاسی که به همت اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در شهرستان های دالاهو، قصرشیرین و سرپل‌ذهاب برگزار شد، همچنین از کارگاه تولیدی دستگاه موتور جوش در شهرستان سرپل‌ذهاب به نام تکنو جوش بازدید به عمل آمد.
مرتضی شریفی در جمع اصحاب رسانه در این تور گردشگری از دستاوردها و کارگاه های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه، اظهار داشت: از طریق طرح خودکفایی و کارآفرینی این اداره ۳۰ میلیون تومان وام اشتغال‌زایی گرفتم و دست به تولید و کسب و کار در ساخت دستگاه جوش در دالاهو و به صورت کارگاهی زدم.
این مددجو کارآفرین کمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل‌ذهاب تصریح کرد: مونتاژ و ساخت موتور جوش و شارژرها را در این کارگاه تولیدی انجام می‌دهم و درآمد ماهیانه نیز بالغ بر دو الی سه میلیون تومان در ماه است، همچنین دارای مدرک تحصیلی دو لیسانس رشته برق قدرت و الکترونیک هستم.
وی با اشاره به اینکه برای تکمیل کارگاه تولیدی نیاز به فضا و تسهیلات بیشتری است، افزود: در طبقه همکف محل سکونت که به تازگی بازسازی شده، کارگاه فوق را با کمک کمیته امداد راه‌اندازی کردم و برای توسعه آن و ایجاد سوله نیاز به اعتبار و تخصیص وام اشتغال‌زایی دارم که مقرر شده ۲۷ میلیون تومان آن را کمیته امداد تامین کند.
این مددجو کارآفرین کمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل‌ذهاب ادامه داد: با راه اندازی سوله “تکنو جوش” در این منطقه ۱۰ الی ۱۲ نفر کارگر به صورت مستقیم مشغول به کار خواهند شد، همچنین برای تکمیل آن ۶۰۰ میلیون تومان نیاز است.
وی با بیان اینکه قوانین صنعتی موانع زیاد و دست و پا گیری را برای کارآفرینان ایجاد کرده است، خاطرنشان کرد: کمیته امداد تا حدود بسیاری این موانع را رفع کردند و به کمک مددجویان کارآفرین آمدند و به ازای هر نفر کارگر می‌توان ۵۰ میلیون تومان وام دریافت کرد.
این کارآفرین سرپل‌ذهاب تصریح کرد: از زمان افتتاح کارگاه تکنو جوش در این شهرستان توانستم ۱۰۰ قطعه دستگاه را تولید کنم و هر یک از تولیدات نیز ۲ سال گارانتی دارد و الحمدلله برگشتی نداشتیم و مشتریان رضایت کامل را دارند، همچنین کار تعمیرات، تولید و فروش را انجام می‌دهیم.
این مددجو کارآفرین کمیته امداد امام خمینی(ره) سرپل‌ذهاب با بیان اینکه در ماه می‌توان ۷۰ دستگاه جوش را تولید کرد، اظهار داشت: کیفیت کار برای ما حرف نخست را می‌زند و اکنون به استان های دیگر از جمله تهران نیز صادرات داریم، ضمن اینکه کارگاه تکنو جوش از سال ۹۲ آغاز به کار کرده و کمیته امداد خدمات رسانی لازم را به عمل آورده است.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : دیدگاه‌ها برای تولید ۱۰۰ موتور جوش به همت مددجوی کارآفرین سرپل‌ذهابی بسته هستند

مجوز ارسال دیدگاه داده نشده است!

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.