پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 9222
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ |
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه:

دستاوردهای پژوهشی و فناوری مددجویان کرمانشاهی به نمایش درآمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه از آغاز به کار نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان و نمایش دستاوردهای پژوهشی و فناوری مددجویان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، محسن رخصی، در حاشیه نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری با اشاره به اینکه در این نمایشگاه مردم با برخی از دستاوردهای پژوهشی و فناوری مددجویان کرمانشاهی و کمک ها و حمایت های ارائه شده به این مددجویان آشنا می‌شوند، گفت: این نهاد از پژوهش ها، مقالات، اختراعات مددجویان و… تحت حمایت به صورت ویژه حمایت می کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه ادامه داد: حمایت این نهاد در قالب پرداخت کمک هزینه، بسته های تشویقی و وام اعمال می شود.
رخصی با تاکید بر اینکه کمیته امداد در بیش از ۷۰ عنوان و موضوع از پایان نامه های دانشجویی در مقاطع ارشد و دکتری حمایت می کند، تصریح کرد: امسال از هشت اختراع مددجویان کرمانشاهی که به مرحله ثبت رسیده با پرداخت وام های قرض الحسنه حمایت شده است.
گفتنی است، غرفه دستاوردهای پژوهشی و فناوری مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه بین المللی پارک شاهد سالن طاق بستان تا چهارم دیماه به روی علاقمندان باز است، همچنین سال جاری هفته پژوهش با شعار “پژوهش اثر بخش، فناوری ارزش آفرین، رونق تولید” نام گذاری شده است.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : روابط عمومی
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.