پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 8939
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۳۶ |

وزیر نیرو و رئیس مجلس وارد کرمانشاه شدند

وزیر نیرو و رئیس مجلس وارد برای افتتاح ۶ پروژه در کرمانشاه صنعت آب و برق در استان وارد کرمانشاه شدند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، اردکانیان وزیر نیرو و لاریحانی رئیس مجلس وارد استان شدند و طی این سفر یک روزه افتتاح ۶ پروژه صنعت آب و برق با هزینه بیش از هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان در استان انجام خواهد شد.
بهره‌برداری پروژه آبرسانی به ۵۵ روستا در استان که این پروژه با اعتباری بیش از ۱۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد شد.
پروژه مذکور بیش از سه هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی با جمعیتی بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۵ نفر را از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شود.
طرح خنک کاری و ارتقای توان نیروگاه اسلام آبادغرب با هزینه‌ای در حدود ۱۱۰ میلیارد تومان طی سفر وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.
پروژه مذکور توان افزایش ۱۷.۵ درصد مگاوات انرژی در پیک را دارا است، همچنین افتتاح واحد ۲ بخش گازی نیروگاه دالاهو با ظرفیت اسمی ۳۱۰ مگاوات و با صرف ۳۰۰ میلیون یورو از دیگر پروژه‌های مطروحه و در دست اقدام است.
ارتقای توان نیروگاه زاگرس از دیگر پروژه هایی در دست اقدام است و این پروژه در هشتمین هفته پویش «هرهفته الف. ب. ایران» افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.
کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه های فاضلاب شهرهای سنقر و صحنه در این مراسم انجام می‌شود، که اعتبار مرحله نخست پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنقر بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
پروژه مذکور با ظرفیت هفت هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه روز، ۴۶ هزار نفر را زیرپوشش قرار می‌دهد.
پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر صحنه در جریان این سفر یک روزه در دستور کار قرار دارد، همچنین این طرح در مرحله نخست با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۶ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز، ۴۰ هزار نفر جمعیت این شهر را زیرپوشش قرار می‌دهد.
پروژه های ذکر شده در زمینه تصفیه فاضلاب مزیت‌هایی از جمله افزایش سطح بهداشت و رفاه عمومی منطقه را دارد.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.