پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 8936
  پرینتخانه » اخبار جدید تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۷ |
با حضور رئیس مجلس زیر نیرو:

۶ پروژه در کرمانشاه صنعت آب و برق در کرمانشاه افتتاح می‌شود

رئیس شورای انسجام‌بخشی صنعت آب و برق کرمانشاه از افتتاح ۶ پروژه صنعت آب و برق با اعتباری بیش از هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان در استان خبر داد.

علیرضا تخت شاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از افتتاح ۶ پروژه صنعت آب و برق با اعتباری بیش از هزار و ۴۶۰ میلیارد تومان در استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به بهره‌برداری پروژه آبرسانی به ۵۵ روستا در استان اشاره و تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بیش از ۱۳۱ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال به بهره برداری خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پروژه مذکور بیش از سه هزار و ۳۰۰ خانوار روستایی با جمعیتی بیش از ۱۱ هزار و ۷۰۵ نفر را از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌کند.
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمانشاه تصریح کرد: پروژه خنک کاری و ارتقای توان نیروگاه اسلام آبادغرب با هزینه‌ای در حدود ۱۱۰ میلیارد تومان طی سفر وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه پروژه مذکور توان افزایش ۱۷.۵ درصد مگاوات انرژی در پیک را دارا است، افزود: افتتاح واحد ۲ بخش گازی نیروگاه دالاهو با ظرفیت اسمی ۳۱۰ مگاوات و با صرف ۳۰۰ میلیون یورو از دیگر پروژه‌های مطروحه و در دست اقدام است.
این مسؤول طرح ارتقای توان نیروگاه زاگرس را از دیگر پروژه هایی در دست اقدام دانست و گفت: این پروژهدر هشتمین هفته پویش «هرهفته الف. ب. ایران» افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه های فاضلاب شهرهای سنقر و صحنه در این مراسم خبر داد و گفت: اعتبار مرحله نخست پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر سنقر بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمانشاه عنوان کرد: پروژه مذکور با ظرفیت هفت هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه روز، ۴۶ هزار نفر را زیرپوشش خواهد بود.
این مسؤول با بیان اینکه پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر صحنه در جریان این سفر یک روزه در دستور کار قرار دارد، متذکر شد: این طرح در مرحله نخست با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۶ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز، ۴۰ هزار نفر جمعیت این شهر را زیرپوشش قرار خواهد داد.
رئیس شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق استان کرمانشاه یادآور شد: پروژه های ذکر شده در زمینه تصفیه فاضلاب مزیت‌هایی از جمله افزایش سطح بهداشت و رفاه عمومی منطقه را دارد.
گفتنی است، وزیر نیرو مورخ ۱۹ آذرماه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در هفته نهم و در ادامه پویش هرهفته الف. ب. ایران، به منظور افتتاح و کلنگ زنی ۶ پروژه به کرمانشاه سفر خواهد داشت.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.