پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 8929
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۷ |
مدیرشعبه جهیزیه سازمان آبشار عاطفه های کرمانشاه خبر داد

اهدای ۷۲ میلیون تومان جهیزیه به نوعروسان در کرمانشاه

مدیرشعبه جهیزیه سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه از جمع آوری و اهدای 72 میلیون تومان کمک هزینه تهیه جهیزیه در استان خبر داد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان هفته جاری با اقدامی جالب و خداپسند در راستای اهدای کمک جهیزیه به هشت نوعروس خدمات رسانی انجام داد و زوج های مددجو را راهی خانه بخت کرد.
سیده هایده وروایی در گفت‌وگو اختصاصی با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه با بیان اینکه به نیت امام رضا علیه السلام، ۱۰ آذر ماه سال جاری، هشت سری جهیزیه به هشت نو عروس اهدا شده است، اظهار داشت: این مقدار جهیزیه با کمک خیران نیک اندیش تهیه شده و با کمک نقدی به سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان با اطلاع قبلی و واریز به حساب این سازمان توانستند در این امر معنوی همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرشعبه جهیزیه سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه با یادآوری اینکه اهدای این کمک جهیزیه با همکاری موسسه نیکوکاری محله امام رضا علیه السلام تهیه و ارائه شده است، ادامه داد: هشت نوعروس مناطق محروم، که در انتظار تامین کمک جهیزیه بودند با این اقدام راهی خانه بخت شدند و زندگی خود را آغاز کردند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون ۷۲ میلیون تومان کمک هزینه از طریق خیران نیک اندیش جمع آوری و در تهیه جهیزیه اقدام کرده‌ایم، افزود: سال های پیش به ویژه در سال ۹۷ کمک های بیشتری داشتیم به نحوی که طی یکسال بیش از ۲۵۰ میلیون تومان جهیزیه تهیه و اهدا کردیم.
این مسؤول از انجام قرعه کشی سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه برای اعزام زوجین به مشهد مقدس خبر داد و گفت: تصمیم گرفتیم نوعروسان و دامادها را با انجام قرعه کشی برای زیادت حرم مطهر حضرت علی ابن موسی الرضا علیه‌السلام به مشهد مقدس اعزام کنیم، همچنین ( هر دو ماه یکبار) اهدای جهیزیه داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون نهادهای دولتی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر مراکز در تهیه کمک جهیزیه با این موسسه خیریه تعامل و همکاری نداشتند، تصریح کرد: بارها به این نهادها مراجعه کردیم، اما به درب های بسته خوردیم و نتوانستیم حتی در گام نخست و ملاقات با مسؤولان برای تهیه جهیزیه و کمک به نیازمندان به صورت مشارکتی اقدام کنیم و خواهان رسیدگی به این امر هستیم.
وروایی تصریح کرد: شماره حساب ۱۸۱۷۰۶۷۴۶۴ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۰۸۸۲۳۳ بانک تجارت آماده دریافت کمک های نقدی به شعبه جهیزیه سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه است، همچنین نیکوکاران می‌توانند برای مساعدت با این سازمان به آدرس کرمانشاه، خیابان شیرین، پائین تر از مسجد سرکانی ها، جنب بیمه آرمان، کوچه شریعتی، پلاک ۲ مراجعه و کمک های خود را اهدا کنند.
مدیرشعبه جهیزیه سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه با بیان اینکه از خیران نیک اندیش تقاضا داریم در اهدای کمک هزینه برای تهیه جهیزیه مناطق نیازمند به این شعبه مراجعه و همکاری کنند، اظهار داشت: از مسؤولان ارگان های دولتی به ویژه سپاه حضرت نبی ‌اکرم(ص) استان، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، اداره اوقاف و امور خیریه، نمایندگی آستان قدس رضوی استان می‌خواهیم که در این امر خداپسند برای تهیه جهیزیه با این موسسه همکاری کنند و بتوانیم به جوانان برای اهدای جهیزیه بیشتر کمک و خدمات رسانی لازم را داشته باشیم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.