پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 8925
  پرینتخانه » اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۲ |
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کرمانشاه مطرح کرد

برگزاری هم‌اندیشی رفع موانع واحدهای تولیدی در کرمانشاه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از برگزاری کارگروه هم‌اندیشی تسهیل و رفع موانع واحدهای تولیدی در استان خبر داد.

محسن دارابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور تعدادی از تولید کنندگان برگزار و نتایجی حاصل شد.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با تشریح پروژه هایی که منتظر دریافت تسهیلات نشده و اقدام به تعمیر، ترمیم و رفع خسارت کردند، گفت: پروژه هایی این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی عنوان کرد: مشکل شرکت تعاونی ۴۱۳۳ زاگرس نشینان قلعه شاهین متعلق و تعاونی ۳۰۷۵ مبنی بر عدم اجرای مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است، که بانک عامل آن، توسعه تعاون بوده، هتل ارم با مشکل عدم اجرای نخستین بند از هفتاد و چهارمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توسط بانک ملت است.
این مسؤول ادامه داد: شرکت پرنازطیور با مشکل اختلاف بین شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت پرداز طیور در خصوص تحویل یا عدم تحویل ۲۳۸/۸ تن ذرت در سال ۹۳ که دستگاه مرتبط آن، شرکت پشتیبانی امور دام بوده، مواجه است.
دارابی افزود: طرح انبارداری و نگهداری محصولات کشاورزی مبنی بر عدم موافقت اداره کل راه و شهرسازی به دلیل قرار گرفتن محل اجرای طرح در حریم شهر و در محور گردشگری سراب نیلوفر است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: شرکت توسعه کشت دینور؛ مواجهه با مشکل توقف عملیات اجرایی ثبت و مزایده علیه وثایق شرکت مذکور، اجرای بند (ل)تبصره ۱۶ برای تسهیلات دریافتی با عاملیت بانک کشاورزی، پرواربندی گوساله آقای مصطفی کرمی با مشکل تقاضای بخشودگی سود، جرایم و تقسیط مانده بدهی توسط بانک عامل و طرح پرورش قارچ و کمپوست آقایان بهمن فخری و رضا سلیمی بود.
این مسؤول خاطرنشان کرد: این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، نمایندگانی از بانک های عامل و سایر اعضای کارگروه برگزار و در خصوص هریک از مشکلات طرح های فوق به تفکیک مباحثی مطرح و تصمیماتی در جهت حل این مشکلات اتخاذ شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.