پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 8636
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۵ |
در پیام بسیج رسانه کرمانشاه به مناسبت هفته بسیج مطرح شد

حضور سراسری بسیجیان کرمانشاهی در جشن ایثار و مقاومت

سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی را صادر کرده که به شرح ذیل است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج پیامی را صادر کرده که به شرح ذیل است.
بسمه تعالی
بسیج فتح الفتوح بنیان گذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و یادگار ماندگار ایشان است و بنابه تعبیر فرمایش رهبر معظم انقلاب بسیج حقیقتی شبیه افسانه ها است.
این پیام ادامه می‌دهد: در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی و گرامیداشت سالروز فرمان تاریخی “حضرت امام خمینی (ره)” بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل “بسیج مستضعفین” و با تجلیل از حماسه سازان بسیجی در چهل سال ایثارگری و حماسه آفرینی، بسیج همواره برای دوستان امید بخش و برای دشمنان بیم آفرین بوده است.
امسال سالروز تشکیل بسیج را در حالی آغاز می‌کنیم، که دشمنان باوجود ناکامی همه توطئه ها با دیگر با استفاده ابزاری از اشرار و اغتشاشگران و حمایت مالی و رسانه ای امنیت عمومی را هدف گرفته بودند.
مردم با بصیرت استان کرمانشاه با حضور حماسی خود در تشیع شهید والامقام مدافع امنیت “ایرج جواهری” و اعلام برائت از اغتشاشگران خط بُطلانی بر آرزوی ایجاد ناامنی در ایران اسلامی کشیدند و طومار اشرار و طراحان آشوب را در هم پیچیدند.
طبق این پیام: با تجلیل از حضور همیشگی مردم بسیجی استان کرمانشاه در همه عرصه های حساس امسال در حالی به استقبال هفته مبارک بسیج می‌رویم، که بسیج نقش محوری و معجز گونه خود را بار دیگر در گستره ایران اسلامی به نمایش گذاشت.
خروش سراسری مردم بسیجی و بسیجیان ایران اسلامی با لبیک به فرمان امام عاشواریی و فرمانده معظم کل قوا در سالگرد تشکیل خویش با تجدید میثاق با رهبر معظم انقلاب و آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) جشن ایثار و مقاومت خواهد گرفت.
بسیج به‌عنوان لشگر مخلص خدا با حضور حماسی خود پاسخ قاطع و کوبنده ای به اشرار فرصت طلب و جریان های معاندِ ضد انقلاب داد تا خط بُطلانی بر طرح ایجاد ناامنی در ایران اسلامی کشیده و طومار اشرار و اغتشاش گران در هم پیچید.
پیام این حضور باشکوه و مطالبه عمومی در راستای ” برخورد قاطع امنیتی و قضائی” همراه با اقدامات موثر امنیتی و قضائی در برخورد با اشرار و فتنه گران و عوامل وابسته است.
امروز با همراهی مردم با بسیج و مدافعان و از برکت خون شهیدان شاهد شکستی دیگر برای دشمنان اسلام و امنیت پایدار، پیروزی و آرامش در سراسر کشور و استان کرمانشاه هستیم.
بسیج با هر فرد یا جریانی که به دنبال خدشه‌دار کردن امنیت جامعه باشد با حمایت مجموعه دستگاه قضایی به شدت انقلابی برخورد قاطع خواهد کرد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.