پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 4 May , 2024
امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 26 شوال 1445
شناسه خبر : 8629
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ |
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد

بسیج سازندگی بهترین بستر اجرای فرامین رهبر انقلاب/ از ظرفیت جوانان استفاده شود

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت عظیم جوانان، گفت: بسیج سازندگی می تواند بهترین بستر برای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) باشد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، آیت الله شیخ مصطفی علماء ظهر امروز در دیدار با مدیران گروه های جهادی و کارآفرینان برتر بسیج سازندگی سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، اظهار داشت: بسیج سازندگی می تواند بهترین بستر برای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) باشد.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به وقایع چند روز گذشته، افزود: در قضایای چند روز گذشته، بسیجیان توانستند خوب مدیریت کرده و آمریکا و استکبار جهانی را مأیوس کنند.
وی با تاکید بر لزوم شناسایی نقاط ضعف کشور، گفت: باید نقاط ضعفی را که خارجی ها از آن سو استفاده می کنند را شناسایی کنیم و از آن ها به عنوان فرصتی برای تبدیل شدن به نقطه قوت بهرمند شویم.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: قریب ۲۵ سال است که فحوای فرمایشات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) حول اقتصاد و برنامه های اقتصادی است، لذا باید اقتصادمان را قوی کنیم، چراکه آن موهبتی که می‌تواند ما را مستقل و متکی به خود به دنیا مطرح کند، همین اقتصاد است.
ت۲
علماء با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت عظیم نیروهای جوان، خاطر نشان کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بر استفاده از ظرفیت های جوان تاکید فراوانی دارند و همواره خواهان حضور پر شور جوانان در تمامی عرصه های کشور هستند.
گفتنی است، در این دیدار برخی از کارآفرینان بسیجی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.