پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 8622
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ |
امام جمعه کرمانشاه:

صف معترضان از آشوبگران جدا است/ لزوم توجه به تولید ملی

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: مردم نمی گذارند در کشور ناامنی ایجاد شود و در این وقایع هم صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه،  آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته کرمانشاه، تقوای الهی را بزرگترین سرمایه زندگی هر فردا برشمرد و اظهار داشت: سعی کنیم دل ما از تقوای الهی موج بزند.
امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت هفته روشندلان بر ضرورت خدمت رسانی به این قشر جامعه تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته بسیج، بیان کرد: از بزرگترین نعمات نظام اسلامی بسیج است و امروز بسیاری از مشکلات جامعه به دست بسیجی ها حل می‌شود.
آیت الله علما با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس، افزود: همه ملت ایران بسیجی هستند و حضور مردم در راهپیمایی های مختلف برگرفته از فرهنگ بسیجی است.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه با بیان اینکه بسیج مظهر انقلاب است، بیان داشت: هر جا و در هر عرصه ای بسیج حضور داشته، موفق عمل کرده است.
این مسؤول با گرامیداشت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش، بیان کرد: در همان روزهای اول نیروی دریایی عراق با رشادت های داوران غیور کشور ما به گل نشست.
آیت الله علما در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای طرح اصلاح قیمت بنزین، عنوان کرد: خود ما باید مراقب قیمت ها باشیم و نگذاریم قیمت ها تغییر و افزایش داشته باشد.
امام جمعه کرمانشاه با قدردانی از مسؤولان استانی، سپاه، بسیج، نیروی انتظامی و … برای برقراری نظم و امنیت در استان، ادامه داد: شهید جواهری برای امنیت کشور مبارزه کرد و واقعا به چه گناهی به شهادت رسید.
آیت الله علما تاکید کرد: مردم بدانند این اتفاقات مصداق حقوق بشر امریکایی است.
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی با جمعی از تولیدکنندگان تصریح کرد: همانگونه که معظم له بر ثروت ملی تاکید کردند؛ ایران کشور ثروتمندی است و باید گسترش رفاه عمومی در دستور کار باشد و سفره مردم باید معقول باشد.
خطیب نماز جمعه کرمانشاه با تصریح اینکه نباید به خارج از کشور امید بست، گفت: مصون سازی اقتصادی باید در دستور کار باشد و نباید بگذاریم تحریم ها بر اقتصاد ما اثر چندانی داشته باشد.
وی ادامه داد: باید تولید داخلی را رونق ببخشیم و دولت نیر وظیفه اش این است که زیرساخت ها را فراهم کند و امکانات را در اختیار تولیدکنندگان قرار دهد.
امام جمعه کرمانشاه ادامه داد: بانک ها نیز باید در اختیار جوانان باشند و زمینه را برای اشتغال فراهم کنند.
آیت الله علما با تاکید بر رونق تولید داخلی، خاطرنشان کرد: برندهای داخلی باید مورد توجه قرار گیرد، چرا باید تولید کشور ما با برند خارجی به فروش برسد تا مشتری داشته باشد.
وی با اشاره به اغتشاشات روزهای اخیر، ادامه داد: مردم نمی گذارند در کشور ناامنی به وجود بیاید، همه مردم می دانند این قضایا کار چه کسی است و در همان روز اول صف خود را از این آشوبگران جدا کردند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: من به دولت عرض می کنم اگر می خواهید موفق باشید باید راه امام و رهبری را ادامه دهید چرا که این ها پدران انقلاب هستند و نسخه ای که برای انقلاب می نویسند نسخه آسمانی و الهی است.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.