پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 8618
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ |
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه مطرح کرد

مرزبندی اغتشاش و اعتراض مردمی/ بسیج کشور را بیمه کرد

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به مرزبندی اغتشاش و اعتراض مردمی در استان و کشور، گفت: بسیج کشور را در همه بسترهای مختلف جامعه بیمه کرده است.

به گزارش شهرروشن از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: بسیج از فرهنگ و هویت انقلابی شکل است و امام خمینی(ره) بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی این تفکر را از طرف خداوند الهام گرفته بودند.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با یادآوری اینکه امام روزی که بسیج را تشکیل دادند با آینده نگری توانستند بنیان این نیروی عظیم مردمی را به وجود بیاورند، افزود: امام خمینی (ره) با هدف تشکیل بسیج به فکر راه‌اندازی ارتش بزرگ و مردمی براساس ادبیات انقلابی و دینی بودند تا کشور ایران اسلامی را بیمه شود.
این مسؤول با اشاره به اینکه بسیج در طول ۴۰ سال اخیر جایگاه خود را به ویژه در دفاع مقدس به خوبی نشان داده است، گفت: دغدغه های نظام با تشکیل نیروی بسیج برای خنثی سازی توطئه ها و قائله های اغتشاشات در کشور خاتمه یافته است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ره) استان کرمانشاه با اشاره به بسیج همه معاندان و ضدانقلاب و دشمنان این مردم را سرکوب خواهد کرد، ادامه داد: خدمات بسیج در طول این ۴۰ سال اخیر ستودنی است و عزت و افتخار حاصل از فرهنگ دینی را برای کشوروما به ارمغان آوردند.
وی با تاکید بر اینکه بسیج برای بیمه کردن کشور در مقابل وقایع مختلف و در همه بسترهای سیاسی، فرهنگی اجتماعی و … تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) بسیج را برای یک جغرافیا و یک زمان تشکیل نداد، بلکه برای همه ادوار ایجاد شد.
وی با بیان اینکه ملت ایران با یک تفکر و ادبیات مقاومت و دینی در مقابل این توطئه ها ایستاده است، گفت: دشمنان اسلام و نظام در طول این ۴۰ سال مشکلات فراوان و چالش های متعددی را برای کشور ما به وجود آوردند.
این مسؤول اهداف تشکیل بسیج را والا دانست و به ایجاد آمادگی همه جانبه در جوانان از جمله این اهداف اشاره و تاکید کرد: آینده کشور در دست جوانان خواهد بود و تولید ثروت و علم در کشور بر عهده آن ها قرار گرفته است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ایران اسلامی را در منطقه به عنوان کشور نخست در مبحث حفظ امنیت خواند و یادآور شد: کشور ما در زمینه رشد علمی و تکنولوژی در دنیا جایگاه هشتم و در منطقه جایگاه نخست را به خود اختصاص داده، در حالی که پیش از انقلاب جایگاه کشور ما در دنیا مطرح نبود.
این مسؤول با بیان اینکه امروزه موشک ها که بزرگترین عامل بازدارنده کشور ما است به وسیله همین جوانان و تفکر بسیجی در ایران اسلامی ساخته شده است، افزود: نیروی بسیج همچون قبل در میدان سازندگی یکه تاز است و در استان نیز نمونه های آن را در وقایعی همچون زلزله و سیل اخیر و …. به خوبی مشاهده کردیم.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه بزرگترین توطئه های پر هزینه دشمنان اسلام در واقع تسخیر و تاثیر بر فکر جوانان ما است، متذکر شد: آنان میخواهد سیاست را از دیانت جدا کنند، در حالی که این دو مهم از هم جداشدنی نخواهد بود و بر یک شاکله استوار است.
سردار ریحانی به هوشیاری دشمنان اسلام مبنی بر ایجاد انحرافات در جامعه اشاره و عنوان کرد: دشمن می داند که اگر مردم با بصیرت سیاسی در میدان باشند مقابل آنها خواهند ایستاد، چرا که در طول این ۴۰ سال اخیر اینگونه بودند.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات امروز کشور ما بر اثر سوءمدیریت برخی مدیران در ایران اسلامی است، متذکر شد: تحریم ها چالش هایی را برای کشور به وجود آورد، اما اگر مدیران براساس تفکر جهادی پیش بروند مشکلات کاهش می یافت.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به لزوم پشتیبانی و حمایت از مردم تاکید و بیان کرد: مدیران بی اعتنا به مردم و مشکلات آنان جایی در نظام اسلامی ندارند، اما خدا را شاکریم در استان ما اکثر مدیران انقلابی و متعهد هستند.
این مسؤول ملت ایران را همه بسیجی خطاب و عنوان کرد: کشور سربلندی هستیم و با یکپارچگی و وحدت همواره توطئه های دشمنان را خنثی کرده‌ایم.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اغتشاشات روزهای گذشته و تاثیرات مخرب آن بر اعتراضات سراسری و مطالبات به حق مردم، تصریح کرد: دشمنان به بهانه اعتراضات نسبت به گرانی قیمت بنزین در کشور که مطالبه به حق مردم است، مشکلاتی را ایجاد کردند که با هوشیاری مردم برطرف شد.
این مسؤول با بیان اینکه اعتراضات سراسری مردم به شیوه، نحوه و زمان اجرای طرح گرانی قیمت بنزین و مشکلات اقتصادی کشور بود، خاطرنشان کرد: مردم ایران حق اعتراض دارند، اما آشوبگران شیاطین صفت از این فرصت قصد سوءاستفاده و موج سواری بر اعتراضات مردمی را داشتند.
وی با اشاره به اینکه اشرار کسانی هستند که به دنبال اعتراض به قیمت بنزین و گرانی نیامده بودند، بلکه به دنبال فرصتی برای ایجاد تا مشکلاتی برای کشور برآمدند، گفت: مردم صف خود را از آن ها جدا کرده‌اند و نسبت به بی تدبیری های موجود اعتراض دارند.
وی با اشاره به اینکه اغتشاشگران کسانی هستند که اجیر شده و پول بابت این آشوبگری گرفتند تا در کشور ناامنی ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: آتش زدن خودروهای های آتش نشانی و تخریب اموال عمومی و …کار این اشرار بود که جو را متشنج کنند، اما مردم با بصیرت صف خود را از آنان جدا کردند.
این مسؤول در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری راهپیمایی مردمی روز یکشنبه در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در سرکوبی اغتشاشات اخیر و جدایی صف اعتراضان دولت در گرانی قیمت بنزین، تصریح کرد: مردم در این روز نشان خواهند داد صفشان از آشوبگران و فریب خورده ها جدا است.
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه خطاب به همه مسؤولان نظام با بیان اینکه همگان باید بدانند بزرگترین اقتدار در مقابل همه تهدیدات و بزرگترین عامل بازدارندگی همین مردم بصیر هستند، گفت: پیگیری مطالبات مردم وظیفه همه مسؤولان کشور است.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.