پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 8698
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷ |
با حضور مردم انقلابی کرمانشاه:

راهپیمایی حمایت از اقتدار و امنیت کشور در کرمانشاه برگزار شد+تصاویر

راهپیمایی عظیم مردم ولایت‌مدار کرمانشاه در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اغتشاشگران با حضور پرشور اهالی این دیار انقلابی برگزار شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، راهپیمایی مردم متدین و انقلابی کرمانشاه در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اغتشاشات جریان اخیر نسبت به گرانی های افسارگسیخته قیمت بنزین و گرانی های موجود دولت تدبیر با حضور اقشار مردم برگزار شد.

براساس این گزارش، راهپیمایی مذکور ساعت ۱۰ صبح از محل چهارراه مدرس آغاز و تا میدان آزادی آغاز شد و مردم با در دست داشتن شعارهای انقلابی نشان دادند که صف آنان از آشوبگران جدا است و علاوه بر اعتراضات نسبت به وضعیت موجود و بی تفاوتی دولتمردان نسبت به گرانی های کالاها در کشور، از مسؤولان انتظار رسیدگی و ساماندهی اوضاع بازار را دارند.


مردم با بصیرت، شهیدپرور ولایت‌مدار استان کرمانشاه امروز، برای لبیک با بیانات مقام معظم رهبری و پاسخ آهنین به اقدامات ویرانگر اغتشاشگران در ایجاد ناامنی، آتش‌سوزی و خسارت به اموال عمومی در راهپیمایی دفاع از امنیت و اقتدار به میدان آمده و اتحاد و انسجام ملی را به منصه ظهور رساندند.


مردم غیور، متدین و انقلابی سینه ستبر و زیبای ایران اسلامی در کرمانشاه یکصدا با سردادن شعارهای «انتقاد انتقاد حقوق ملت ما است»، « این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده» و… حساب خود را از آشوبگران جدا کردند، و نشان دادند راه و رسم اعتراض در یک جامعه مدنی آشوب و تخریب اموال عمومی نبوده و می‌توان با اتحاد مطالبات خود از دولت را درخواست کنند.


به گزارش شهر روشن، در جریان اغتشاشات اخیر و در بامداد ۲۶ آبان‌ماه در کرمانشاه، سرگرد «ایرج جواهری» از ماموران شهرک الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


گفتنی است، نظیر این مراسم راهپیمایی عظیم در حمایت از امنیت و اقتدار کشور و سرکوبی آشوبگران نفوذی همزمان در شهرستان صحنه، سرپل‌ذهاب، گیلان‌غرب، قصرشیرین و جوانرود نیز برگزار شد و مردم با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری از اقتدار کشور دفاع و حمایت خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/ح

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.