پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 3 May , 2024
امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 25 شوال 1445
شناسه خبر : 8352
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ |
نماینده اتاق تعاون کرمانشاه:

مراکز داوری اتاق اصناف در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود

بازرس کل اتاق بازرگانی کشور از راه اندازی مراکز داوری برای شعب دادگستری در استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، اسکندر محمدی امروز در جلسه نشست فعالان اقتصادی که در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار داشت: امر قضاوت یکی از امور دشوار و حساس در جامعه است.
بازرس کل اتاق بازرگانی با تاکید بر اینکه احترام در بین تجار و سرمایه‌گذاران حائز اهمیت است، تصریح کرد: شعبات خاصی در استان کرمانشاه برای داوری قضات در امور اصناف راه‌اندازی شده و بایست مبحث تجدید نظر نیز به عنوان مطالبات تجار لحاظ شود.
این مسؤول با اشاره به اینکه از ۴ هزار و ۳۰۰ تعاونی در کرمانشاه حدود ۲ هزار و ۴۰۰ مورد آن فعال است، خاطرنشان کرد: این تعداد تعاونی اصناف در ۱۴ رسته تولیدی، مسکن، مصرف، صنایع دستی، توزیعی و … فعالیت دارند.
محمدی به راه‌اندازی مرکز داوری اتاق تعاون کرمانشاه اشاره و عنوان کرد: با این ظرفیت همچنان برخی پرونده‌های حوزه تعاون به ما ارجاع داده نشده است.
نماینده اتاق تعاون کرمانشاه از مباحث مهم شعبه های دادگستری را ایجاد مراکز داوری اتاق اصناف دانست و گفت: برای امور تجار تاکنون ۹ وکیل مجرب که مورد تایید هستند به استان ما معرفی شده‌اند و هر نوع شکایتی در دادگستری تنظیم شود یا در مرکز داوری به تفاهم می‌رسند و یا در غیر این صورت تصمیمات آنان به بخش تعاونی اصناف منتهی خواهد شد.
این مسؤول یادآور شد: ایجاد تفاهم و تعامل بین ادارات و دستگاه های قضایی برای رفع مشکلات مردم و رسیدگی به مطالبات آنان از اهمیت بسیار برخوردار است.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.