پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Tuesday, 23 April , 2024
امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 15 شوال 1445
شناسه خبر : 8251
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷ |
به مناسبت 14 آبان:

جمعیت هلال احمر کرمانشاه ۷۲ ساله شد

سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ، 72 سال پیش با انگیزه بهره‌مندی از نیروی جوان، پرشور و فعال برای پیشبرد اهداف بشر دوستانه در کشور اسلامی ما تشکیل شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه،‍ همواره ماندگارترین خاطرات زندگی، در عرصه هایی است که خدمتی خالصانه؛ داوطلبانه انجام شود؛ و سازمان جوانان هلال احمر زیباترین فرصت ماندگار شدن در فصل جوانی است.
براساس این گزارش، چهاردهم آبان ماه هرسال تقویم ها حکایتی دگرباره از آغاز بهاری ماندگار دارد.
سازمان جوانان جمعیت هلال احمر ، ۷۲ سال پیش با انگیزه برخورداری از نیروی جوان، پرشور و فعال برای پیشبرد اهداف بشر دوستانه در کشور اسلامی ما تشکیل شده و امروزه این سازمان یکی از قوی ترین و منسجم ترین تشکیلاتی است که در زمینه آموزش وتربیت جوانان در راستای امور بشر دوستانه و امدادی فعالیت می‌کند.
تردیدی نیست که فعالیت های با ارزش اعضای جوان در عرصه های مختلف خدمات داوطلبانه به ویژه در خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر استان، تحسین بر انگیز، ارزشمند و باعث مباهات است.
به گزارش شهر روشن، در این روز شایسته است از اعضای جوان پاک‌نهادی یاد کنیم که با ایثارگری خویش در فعالیت‌های خیرخواهانه و خدمت بی‌منت به محرومان و نیازمندان رسالت مقدس این سازمان را حیاتی دوباره می‌بخشند.
گفتنی است، سالروز تشکیل این سازمان توانمند، بانشاط و مردمی را با وجود تلاش همه اعضای جوان بانگیزه و پرشور و پرسنل خدوم و تلاشگر این حوزه گرامیداشت، همچنین توفیقات روزافزون ر ادر راستای خدمت به انسانیت و ارتقای توانمندی اجتماع از درگاه خداوند متعال خواستار شد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.