پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 8236
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, سیاسی تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵ |
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا:

ایستادگی ملت‌ها موجب افول آمریکا شده است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: ایستادگی ملت ها موجب افول آمریکا در همه ابعاد شده است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی سراسری یوم الله ۱۳ آبان در کرمانشاه، اظهار داشت: این روز یادآور سه واقعه بزرگ و تاریخی ملت بزرگ ایران در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: سه واقعه تاریخی در ۱۳ آبان از اهمیت بالایی برخوردارند و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تاریخ معاصر ایران است و هر کدام در دوره وقوع تاثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیان کرد: جوانان و نوجوانان از روزهای نخستین انقلاب در متن بودند و در سال ۵۷ حدود ۷ هزار دانشجو برای پیوستن به خیل مردم مبارز ایران که خواستار نفی استکبار بودند به خاک و خون کشیده شدند.

آینده انقلاب اسلامی از آن جوانان است

این مسؤول با بیان اینکه امروز جوانان مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب قرار گرفتند چرا که در شکل گیری انقلاب و تداوم آن حضور فعال دارند،  خطاب به جوانان و نوجوانان گفت: آینده ی انقلاب متعلق به شما است و پیشینه جوانان این مرز و بوم این را ثابت کرده است، که از انقلاب به خوبی دفاع خواهید کرد.

حجت الاسلام ادیانی بیان کرد: در روز ۱۳ آبان لانه فساد و جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان و جوانان پیرو خط امام تسخیر شد، در این فساد خانه انحرافات خارجی و داخلی علیه ایران شکل می گرفت و پس ازتصرف آن به دست جوانان امام فرمود:« آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند».

وی تصریح کرد: در آن روزها دولت موقتی که بر سرکار بود به خاطر گرایش به غرب گرایانه خود در مقابل دلداگی غرب ایستادگی نکرد و همین امر سبب شد سقوط کند.

تاریخ سیاسی ملت ایران نشان داد آنجا که کشوری به سلطه تکیه داد شکست خورد

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عنوان کرد: تاریخ سیاسی ملت ایران نشان داد آنجا که کشوری به سلطه تکیه داد و بر خلاف آموزه های دین به دشمنان تکیه کرد شکست خواهد خوردچنانچه دیدیم مصدق به آمریکائی ها تکیه کرده بود و مواض منفی را پیش گرفت و همین سبب شد شکست بخورد.

این مسؤول گفت: امروز در منطقه اخوان المسلمین بعد از سال‌ها مبارزه مرسی را بر سر کار آوردند اما جاسوس خانه اسرائیل و آمریکا را تعطیل نکرد و عاقبت آن ها را دیدیم و مردم باید متوجه شوند از اصول قطعی انقلاب نفی سلطه و سازش با استکبار است.

راه برون رفت از مشکلات اقتصاد و تحریم ها ایستادگی در مقابل دشمن است

حجت الاسلام ادیانی افزود: آن کسانی که امروز هم مردم را بر مذاکره و سازش تشویق می کنند بدانند ملت را به بن بست می کشانند ، راه برون رفت از مشکلات اقتصاد و تحریم ها ایستادگی در مقابل دشمن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خاطر نشان کرد: این سه رویداد بزرگ نشان از یک چالش واقعی بین ملت ایران و آمریکا دارد اما بدانید تجربه در این ۴۰ سال انقلاب به خوبی نشان داده است که ملت ایران در همه میدان ها در مواجهه با آمریکا پیروز و آمریکا مغلوب است.

این مسؤول با بیان اینکه دشمنی آمریکا با ملت ایران چیز جدیدی نیست،  گفت: دشمن از همان روز اول انقلاب علیه کشور ما توطئه کرد و با چالش های نظامی و تحریک صدام، حمله به طبس، حمله به ایرباس و … به وجود آورد که به حمد خدا پیروز میدان همواره کشور ما بوده و هیچ دستاوردی برای آمریکا نداشته است.

حجت الاسلام ادیانی بیان داشت: ما همیشه پیروز بودیم چرا که شروع کنند جنگ نبودیم و این دشمن بود که شروع کننده بود و به هدفش نرسید.

ایستادگی ملت های ستم دیده موجب افول آمریکا در همه ابعاد شده است

وی ادامه داد: قدرت آمریکا چه در بعد نرم افزاری و چه در بعد سخت افزاری در حال افول است و همین ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی ملت های ستم دیده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیان کرد: عبور از مشکلات جهان اسلام در یک کلمه است، اتحاد و برادری مسلمانان و نفی اجانب و تعلیم آموزه های دین و بازگشت به آموزه های قرآنی که نفی سلطه است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: مقاومت رمز برون رفت از مشکلات، پیروزی، دستاوردها و پیروزی های بزرگ است.

تحریم اقتصادی آخرین حربه دشمن است

وی با بیان اینکه آخرین حربه دشمن تحریم‌های اقتصادی است، عنوان کرد: تحریم‌های اقتصادی چیز جدیدی نیست، دشمن همیشه از طریق تحریم‌ها تلاش داشته تا انقلاب اسلامی را به چالش بکشاند امام فرمود اگر ما را تحریم اقتصادی کنید ما فرزند رمضان هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی بیان داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمود اگر ما را تحریم کنند ما به خوداتکایی می رسیم همانطور که امروز شاهدیم در بخش نظامی به خوداتکایی رسیدیم و توان موشکی ما به حدی رسیده که دشمنان ما را به هراس آمده اند.

این مسؤول ادامه داد: آمریکا امروز در عرصه تهاجم رسانه ای امپراتوری رسانه را در اختیار دارد و تمام فتنه ها و دسیسه ها را به کار می گیرد و اگر یک رخداد کوچک رخ دهد در گوشه ای از کشور با سر و صدا آن را رسانه ای می کند.

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: اما امروز بعد از گذشت چهل سال از انقلاب این ملت از شعار علیه آمریکا عقب نشینی نکرده است و این کشور را به پناهگاه ملت های مظلوم تبدیل شده است.

وی گفت: جوانان امروز از دیروز مبارزتر هستند و ایران را تبدیل به کانون سلطه گریزی تبدیل کرده اند و توانسته اند همه بدخواهی، دسیسه ها، تهاجمات فرهنگی، نظامی، رسانه ای و اقتصادی را شکست دهند.

افول آمریکا یک دستاورد تاریخی برای ایران است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به سمت قدرت منطقه ای پیش رفته است و از طرف دیگر نشانه های افول آمریکا قابل مشاهده است که این یک دستاورد تاریخی برای ایران خواهد بود.

این مسؤول گفت: امروز مردم به وظیفه شرعی و دینی خود عمل می کنند و در همه صحنه ها حصور فعال دارند و همواره پشتیبان ولی فقیه هستند و پای انقلاب مانده اند.

وی خاطر نشان کرد: این مردم که به فرموده امام(ره) ولی نعمتان ما هستند شایسته بهترین خدمت ها هستند و مسئولین باید در خدمت گذاری به این مردم که همواره از مشکلات گره گشایی می کنند، کوتاهی نکنند.

انتهای پیام/ت

| منبع خبر : مهر
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.