پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 19 April , 2024
امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ - 11 شوال 1445
شناسه خبر : 8221
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰ |
با حضور مردم انقلابی کرمانشاه:

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در کرمانشاه برگزار شد+تصاویر

راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان با حضور پرشور و حماسی مردم ولایت مدار استان کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، حماسه عظیم راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار صبح امروز با حضور اقشار مختلف و انقلابی مردم ولایتمدار استان به ویژه دانشجویان، طلاب و دانش آموزان، هنرمندان، ورزشکاران، خانواده معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون، طلاب، مسؤولان و… همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار شد.



براساس این گزارش، شرکت در این راهپیمایی تاریخ ساز که مشت محکمی بر دهان یاوه گویان ایادی شرق و غرب بود، با حضور پرشور و حماسی مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار استان خصوصا اقوام و مذاهب مختلف اهل تسنن، اهل حق، مسیحیان، شیعیان و… در شهرستان های مختلف زاگرس نشین برگزار شد.


مردم متدین ایران اسلامی با سر دادن شعارهای مختلف انقلابی انزجار خود را بر سر مستکبران انگلیسی، آمریکایی، اسرائیلی و برخی کشورهای اروپایی فریاد زدند، همچنین خشم و انزجار خود را از جنایات این ابرقدرت های ظالم که قرن ها بر کشورهای مظلوم حکومت می‌کنند، به نمایش گذاشتند.



گفتنی است، شعار سال جاری راهپیمایی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار، «مقاومت اسلامی، استکبارستیزی، سرآغاز افول آمریکا» عنوان شد، همچنین این مهم به عنوان سرلوحه شرکت کننده گان و مردم غیور کشور قرار گرفته است.
انتهای پیام/ت
| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.