پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 29 March , 2024
امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ - 20 رمضان 1445
شناسه خبر : 8199
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵ |
رئیس کمیته امداد منطقه یک کرمانشاه:

کرمانشاهیان ۴۸۷ میلیون تومان صدقه دادند

رئیس کمیته امداد منطقه یک کرمانشاه گفت: در نیمه نخست امسال کرمانشاهیان خیر بیش از ۴۸۷ میلیون تومان به صندوق های صدقات تعبیه شده در این منطقه واریز کردند.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی کمیته امدادامام خمینی(ره) استان، اصغر خوشمرام، گفت: هم اکنون ۳۲ هزار و ۶۵۹ صندوق صدقات در حوزه استحفاظی کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه تعبیه شده است.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه از این میزان صدقات دو هزار و ۲۴۶ صندوق بزرگ در معابر و خیابان ها و هزار و ۱۶۱ صندوق متوسط نیز در ادارات، سازمان ها و اماکن دولتی و خصوصی تعبیه شده، افزود: بیش از ۲۹ هزار و ۲۵۲ صندوق نیز در میان مشترکان خانگی توزیع شده است.

وی ادامه داد: امسال کرمانشاهیان خیر و نیک اندیش بیش از ۴۸۷ میلیون تومان به صندوق های صدقات تعبیه شده در این منطقه واریز کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: بیشترین صدقات به صندوق های صدقات کوچک خانگی واریز شده که این میزان صدقات بیش از ۳۶۲ میلیون تومان بوده است.

خوشمرام تاکید کرد: تمامی صدقات جمع آوری شده به منظور رفع مشکلات درمانی، معیشتی، تحصیلی، ازدواج و مسکن نیازمندان هزینه می شود.

انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.