پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 8201
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۷ |
به مناسبت ۱۳ آبان:

سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه بیانیه صادر کرد

سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرده است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۱۳ آبان بیانیه ای صادر کرده است که متن این بیانیه به شرح ذیل است:
بسمه تعالی
تحولات منطقه طی دهه های اخیر و همچنین حمایت نظامی از دیکتاتورهای منطقه و راه انداختن جنگ های نیابتی با اهدافی چون ایجاد اختلافات قومی و مذهبی همگی نشان از تلاش آمریکا و استکبار جهانی برای به ذلت کشاندن ملت ها و آزدی خواهان جهان است.
آمریکا و استکبار جهانی چه پیش و چه پس از انقلاب همواره سعی در ایجاد توطئه و اختلاف افکنی بین ملت های آزاده جهان داشته‌اند، اما طی دهه اخیر این توطئه ها به حداکثر خود رسیده و دست به اقداماتی چون تهدید ارعاب، توطئه، ترور، کودتا و اختلاف‌افکنی داخلی در کشورهای هدف خود می زند.
ایجاد جنگ مستقیم و غیرمستقیم نظامی، تهاجم فرهنگی و تحریم اقتصادی همگی از اقدامات و توطئه های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا برای دستیابی به اهدافش طی سال‌های اخیر بوده و با خلق و خوی شیطانی اش در تحقق این اهداف شوم کوشیده است.
یوم الله ۱۳ یکی از برگ های زرین تاریخ انقلاب اسلامی ایران بوده که در کنار رویدادهای دیگری در تاریخ مبارزات ملت ایران ثبت و ضبط شده است و هر یک از این رویدادها می تواند مصادیقی از ایثار و پایداری ملت مجاهد و رشید ایران و الگویی برای همۀ آزادی خواهان جهان باشد.
این رویدادها و حوادث که حاصل بصیرت و آگاهی ملت ایران به ویژه جوانان انقلابی بوده است سرمنشأ یک جریان تاریخی علیه نظام استکباری است.
١٣ آبان ماه خود به تنهایی برگه‌ زرین و مهمی از این صحنه بزرگ تعهد و ایمان را رقم زده است و این رویداد، تداوم بخش انقلاب اسلامی و ظلم ستیزی و آرمان گرایی ملت ایران است.
آنچه در ۱۳ آبان رخ داده تنها یک رویداد نبوده است، بلکه ۱۳ آبان یک جریان تاریخی است که ریشه در نهضت عاشورا داشته و توانسته است ملت ایران را برای مقابله ظالمان و مستکبران به حرکت درآورد و این جوشش آگاهانه و با بصیرت در سال‌های مبارزات ملت ایران یعنی در سال‌های ۴۲ و ۴۳ و تداوم آن در سال ۵۷ و ۵۸ به اوج خود رسید و منشأ تحولات بزرگ تاریخی قرار گرفت.
۱۳ آبان ماه تنها، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نیست بلکه یکی از نقاط عطف تاریخ بشر در شکستن هژمونی طاغوت و هیمنه پوشالین استکبار است و به همین دلیل امام خمینی(ره) علیه فرو ریختن لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم نامیدند.
۱۳ آبان رخ داد تا به همه ملت‌های آزادی‌بخش نشان دهد، هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرت‌های استکباری بزرگتر باشد، می‌توان با ایمان به خدای بزرگ و اتکا به ملت‌ها و با مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع ایستادگی کرد.
در واقع ۱۳ آبان افشاگر سیاهه جنایات استکبار علیه ملت‌های مستضعف و رسواگر سیاست‌های زیاده‌خواهانه آن‌ها علیه ستمدیدگان در اقصی نقاط عالم است.
بسیج به دشمنان زبون و اربابان آمریکایی نیز هشدار می‌دهد چهل سالگی دوم نظام اسلامی آغاز شده و به قول رهبر و مقتدایمان دوران پختگی و نشاط انقلاب با قدرت، با حفظ استعدادها و با برافراشته بودن پرچم های اصلی، همچنان دارد و به پیش می‌رود.
سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه ضمن گرامیداشت این روز خجسته، عموم مردم استان و به ویژه هنرمندان را به حضور پر شور و گسترده در آیین ها و مراسم گرامیداشت این روز بزرگ دعوت می کند و اطمینان دارد که این حضور، تجدید میثاقی با آرمان‌های حضرت امام (ره)، خون شهدا و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خواهد بود.
انتهای پیام/ت

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.