پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 19 شوال 1445
شناسه خبر : 8194
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۱ |
امروز انجام پذیرفت

شهرک ظفر کانون توجه شهردار کرمانشاه

بازدید شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از شهرک ظفر انجام پذیرفت.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از محل های آبگرفتگی شهرک ظفر بازدید و شهردار کرمانشاه دستورات لازم در راستای حل مشکلات این شهرک را صادر کرد.
خسرو عیسائیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: ساختار خیابان شهرک ظفر در سال‌های اخیر به هنگام بارش نزولات آسمانی در هنگام تردد شهروندان این منطقه مشکلاتی برای آن ها به وجود می آورد که به منظور رفع این مشکل، در ادامه پروژه های دفع آب های سطحی در زمان بارندگی عملیات حفاری و لوله گذاری برای رفع آبگرفتگی و انتقال آبهای سطحی این بلوار اقداماتی را آغاز کردیم.
 

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: باتوجه به حجم زیادی از آبهای سطحی که از سمت شهرک دانش، تکاور و ظفر به سمت کانال دفع آبهای سطحی جاری می‌شود، با انجام مطالعات و طرح کارشناسی، عملیات حفاری و لوله گذاری بلوار ظفر به عنوان محور کمکی دفع و انتقال آبهای سطحی در دست اجرا است.
این مسؤول تصریح کرد: شهروندان نیز می‌توانند با رعایت مواردی چون پرهیز از رهاسازی زباله و نخاله در معابر، جوی ها و کانال های سطح شهر، مانع از انباشت و انسداد کانالهای دفع آب های سطحی و مسیل ها شوند.
انتهای پیام/ح

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.