پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 7962
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۸ - ۰:۴۷ |
اربعین امسال صورت گرفت

حضور چشمگیر کرمانشاهیان در قالب کاروان های اربعین حسینی

استقبال و حضور چشمگیر کرمانشاهیان در قالب کاروان های اربعین حسینی سال جاری از مرزهای رسمی کشور بی‌نظیر و مثال زدنی بود.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، کاروان های زیارتی اربعین حسینی به ویژه از کرمانشاه راهی سرزمین عشق و ایثار شدند تا ضمن لبیک و بیعت با ابا عبدالله الحسین علیه السلام پیام عاشورا را به گوش جهان برسانند.
براساس این گزارش، کاروان های زیارتی از استان در مسیر پیاده روی با در دست داشتن پرچم متبرک به نام امام حسین علیه‌السلام از مرزهای غرب کشور وارد کربلای معلی شدند و بار دیگر همصدا و همدل با هم بانگ لبیک یاحسین علیه‌السلام سر دادند.
مرزهای خسرو، مهران، چذابه و شلمچه امسال پذیرای زوار اربعین حسینی شد و عشاق و مریدان به حضرتش از این مسیرها در امنیت کامل و با استقبال و اتحاد مثال زدنی کشور دوست و همسایه یعنی عراق توانستد امسال نیز این انسجام و یکپارچگی را با وجود هجمه های متعدد ایادی غرب و شرق، به منصه ظهور برسانند.
کاروان های زیارتی و سیاحتی استان کرمانشاه، سال جاری با حضور گسترده تر خویش در بین زوار اربعین حسینی برای زیارت ائمه اطهار در عتبات عالیات به ویژه کربلای معلی به این موج عظیم پیوستند تا درس ایثار، ایستادگی، شجاعت و اتحاد را هم بیاموزند و هم به سایر همنوعان این رشادت های حسینی را منتقل کنند.
فیلم| حضور چشمگیر کرمانشاهیان در قالب کاروان های اربعین حسینی
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه زهرا تکلف پور | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.