پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 28 March , 2024
امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ - 19 رمضان 1445
شناسه خبر : 7955
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴ |
اختصاصی شهرروشن؛

فیلم| وفور نعمت مواکب و رضایت زوار اربعین حسینی در مهران

نعمات بسیار و رضایت زوار حسینی از خدمات موکب ها در مسیرهای پیاده روی اربعین بیانگر این مسئله و بر خلاف تبلیغات و هجمه های غربی است.

به گزارش شهر روشن از کرمانشاه، زوار اربعین حسینی سال‌ جاری در مسیرهای پیاده روی به ویژه مرز مهران و خسروی مورد پذیرایی کامل قرار گرفتند و بر خلاف تبلیغاتی و هجمه های غربی که سعی در تخریب این جریان عظیم و عدم خدمات رسانی را داشتند، اما مشاهدات حاکی از رضایت زوار و وفور نعمت در موکبها را داشت.
براساس این گزارش، طرف های عراقی و ایرانی در مسیرهای پیاده روی اربعین حسینی با آنچه داشتند در طبق اخلاص گذاشته بودند تا از زائران به نحو شایسته استقبال و پذیرایی به عمل بیاورند، همچنین رضایت ابا عبدالله الحسین علیه السلام را نیز جلب کنند.
این فیلم گوشه ای از خدمات رسانی موکب های اربعینی در مرز مهران است که با استقرار از روزها قبل و ارائه وعده های غذایی صبحانه، نهار و شام سعی در خدمت به زائران عتبات عالیات را دارند و در راه دستیابی به اهداف بزرگ اربعین حسینی از یکدیگر سبقت می‌گیرند.
فیلم| وفور نعمت مواکب و رضایت زوار اربعین حسینی در مهران
مصاحبه خبرنگارشهر روشن با یکی از زائران اربعین حسینی را در این ویدئو مشاهده می‌کنید که سخنان قابل توجهی در راستای رضایت از خدمتگزاری موکب‌های مستقر در مرزها را دارد.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.