پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 748
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ |
به همت سازمان خیریه آبشار عاطفه ها در کرمانشاه:

۸۲ سری کمک جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا می شود

سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ۸۲ سری کمک جهیزیه به نوعروسان کرمانشاهی اهدا می کند.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها با ۵۰۰ شعبه در سراسر کشور فعالیت دارد.
براساس این گزارش، سازمان آبشار عاطفه های استان کرمانشاه هر ساله به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) با همت خیرین نیک اندیش استان، ۸۲ سری کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا می کند.
اخیرا بیش از ۵۰ سری کمک جهیزیه تاکنون به شهرستان های توابع گیلانغرب کنگاور، سرپل ذهاب، اسلام آبادغرب، حمیل، دالاهو و… فرستاده شده و ۳۲ سری نیز به کرمانشاه اهدا شده است، که شامل اقلامی همچون اجاق گاز، بخاری، فرش، پتو، کمد، سرویس تفلون، سرویس آشپزخانه و… بوده است.
گفتنی است، سازمان مردم نهاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه های استان کرمانشاه ضمن قدردانی از خیرین نیک اندیش استان که این نهاد را در این کار پر خیر و برکت یاری می رساندند، از مسوولان، عموم مردم و هموطنان درخواست مساعدت و تعامل بیشتر برای خدمت رسانی بهتر به جامعه را دارد.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.