پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Thursday, 25 April , 2024
امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 17 شوال 1445
شناسه خبر : 691
  پرینتخانه » اخبار جدید, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, ورزشی تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ |
مدرس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشور خبر داد

برگزاری نخستین دوره کلاس مربیگری درجه ۳ فیتنس در کرمانشاه

مدرس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از برگزاری نخستین دوره کلاس مربیگری درجه سه فیتنس در کرمانشاه با حضور 183 نفر در دو بخش بانوان و آقایان در کرمانشاه خبر داد.

مرتضی قدرتی امروز در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، از برگزاری نخستین دوره کلاس مربیگری درجه ۳ فیتنس در کرمانشاه خبرداد و اظهار داشت: این دوره با حضور ۱۸۳ نفر از از استان ایلام و شهرستان های کرمانشاه، گیلانغرب، سنقر، سرپل ذهاب، قصرشیرین، صحنه و اسلام آبادغرب در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

مدرس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام افزود: تاکنون با کمک کمیته آموزش فدراسیون، دوره های مختلفی بر اساس استاندارد و متدهای بین المللی، در شهرهای ایران اجرا کردیم و در این راستا این دوره نیز در کرمانشاه برگزار شده است.
این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص نحوه برگزاری این دوره از کلاس ها، عنوان کرد: دانش آموختگان شیوه های بیسیک و تعاریف ورزشی، تمرینات قلب و عروق، فیزیولوژی پایه، ارزیابی بدن، انعطاف، مباحث سیستم قلب و تنفس، تمرینات ویژه عظلات مرکزی، بالانس و تعادل، تمرینات پلومتریک، سرعت، چابکی و چالاکی، تمرینات مقاومتی و آسیب های عضلانی را طبق آئین نامه فدراسیون به مدت ۶ روز از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ اسفند ماه ۹۷ در دو نوبت صبح و بعداز ظهر، به صورت تئوری و عملی مبانی و اصول علمی را فرا می گیرند.

مدرس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ادامه داد ؛ در پایان این دوره آموزشی از شرکت کنندگان آزمون کتبی و عملی به عمل خواهد آمد و به پذیرفته شدگان مدرک مربیگری درجه سه فیتنس فدراسیون اعطا خواهد شد.
این مسئول در خصوص کیفیت این دوره آموزشی نیز بیان کرد: این دوره آموزشی از سطح بالایی برخوردار بود، همچنین استقبال چشمگیری را با حضور اساتید ورزش، پزشکان، دکترای تربیت بدنی، کارشناسان علوم ورزشی شاهد بودیم.

به گزارش شهر روشن، مرضیه بیابانی نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه، از چگونگی برگزاری این دوره آموزشی بازدید به عمل آورد، محمدراد افشار مسئول کمیته آموزش نیز مدیریت برگزاری، بدری مرادیان نایب رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام و مهدی گل کار دبیر کمیته آموزش را برعهده داشتند.

گفتنی است، فیتنس یک رشته همگانی بوده و از فواید فیتنس می توان به سلامتی، توسعه کارایی بدن و بهبود عملکرد بدن اشاره کرد.
انتهای پیام/ت/ح

نویسنده : دبیر سرویس ورزشی: مهدی حشمتی | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
برچسب ها
,
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.