پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 7444
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۸ |
معاون آب و آبفا وزارت نیرو:

بررسی چالش مطالبه کم آبی در سطح ملی الزامی است

معاون آب و آبفا وزارت نیرو گفت: بررسی چالش های مطالبه کم آبی و فرهنگسازی آن در سطح ملی الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری شهر روشن از کرمانشاه، قاسم تقی زاده خامسی معاون امور آب و آبفا وزارت نیرو طی سفر به کرمانشاه در جلسه ای با حضور مدیران عامل و معاونان شرکت های آب منطقه‌ای، آب و فاضلاب شهری و روستایی به مسائل مربوطه پرداخت.
براساس این گزارش، طی این جلسه مسائل مربوط به حوزه آبریز مورد بررسی قرار گرفت و معاون وزیر و حاضران در جلسه نکته نظرات خود را پیرامون اهمیت حوزه آبریز مطرح کردند.
تقی زاده خامسی تصریح کرد: حوزه آبریز امری ملی است و نمی‌توان چالش کم آبی را به‌صورت محلی و استانی برطرف کرد، لذا باید همه مدیران بخش آب ابتدا خود این امر را باور کرده، سپس اهمیت آن را از سایر مدیران مطالبه کنند.
وی خاطرنشان کرد: همدلی و هم اندیشی مدیران که نمایندگان وزارت نیرو در استان کرمانشاه هستید، سبب موفقیت در کارها است و مجموعه وزارت خانه نیز از اقدامات مناسب این مسؤولان حمایت می‌کند.
معاون امور آب و آبفا وزارت نیرو ادامه داد: این چهارمین جلسه در یک ماه اخیر است، که با حضور معاونان و مشاوران وزیر نیرو در استان کرمانشاه برگزار می‌شود و نتایج موثری خواهد داشت.

گفتنی است، پس از این جلسه که در سالن جلسات شرکت آب منطقه ای کرمانشاه برگزار شد، معاون وزیر نیرو و مدیران عامل شرکت های حوزه آب استان در جلسه ای که در دفتر استاندار کرمانشاه برگزار شد حضور یافتند و به تبادل نظر پرداختند.
انتهای پیام/ت

| منبع خبر : روابط عمومی آبفا کرمانشاه
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.