پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 7271
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, فرهنگی و ادبی, گفتگوها تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۵ |
رئیس سازمان بسیج هنرمندان کرمانشاه خبر داد

برپایی نمایشگاه عکس منتخب عاشورایی در کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه عکس منتخب عاشورایی در ایام اربعین و در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، جلسه هم اندیشی سازمان بسیج هنرمندان استان با حضور رئیس سازمان و مسؤول انجمن عکاسان سازمان در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.
همایون زین الدین در این جلسه اظهار داشت: هنر عکاسی در پیام رسانی واقعه عاشورا در عرصه انقلاب اسلامی برای آگاهی بخشی قشر جوان بسیار موثر خواهد بود و سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در این راستا فعالیت‌های متعددی را در دستور کار قرار داده است که یکی از آن برپایی نمایشگاه عکس عاشورایی در روز اربعین است.
 

رئیس سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: طی روزهای آتی همچون سال های گذشته نمایشگاه عکسی با محوریت عاشورایی حسینی به همت انجمن عکاسان سازمان تا فرا رسیدن اربعین در منطقه دایر خواهد شد و به برگزیدگان جوایز ارزشمندی اهدا می‌شود.
زهرا احمدی در حاشیه این جلسه و در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه، اظهار داشت: فراخوان جشنواره سراسری نور در عرصه هنر عکاسی برگزار می‌شود و هنرمندان بسیجی استان می‌توانند اعلام آمادگی کنند و تا ۲۰ مهرماه سال جاری مهلت دریافت آثار است.

مسؤول انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: نمایشگاه آثار منتخب عکس عاشورایی نیز در زمان اربعین حسینی دایر خواهد شد و تصاویر پیاده روی و سوگواری ایام محرم به نمایش گذاشته می‌شود.
وی با بیان اینکه برای پیاده‌روی اربعین حسینی نیز نمایشگاه عکس خواهم داشت: جشنواره دوسالانه انجمن عکاسان سازمان بسیج هنرمندان را باید برگزار کنیم تا اعضای بسیجی حضور و شرکت داشته باشند، همچنین فعالیت‌ها برای آنان تشریح شود.

این مسؤول با یادآوری اینکه ورکشاپ در کنار این نمایشگاه اجرا خواهد شد، تاکید کرد: نمایشگاه فوق در روز اربعین برگزار می‌شود و مکان آن به همراه دعوت از سخنران پیشکسوت مراسم در مسجدالمهدی کرمانشاه خواهد بود.
انتهای پیام/ت

نویسنده : فاطمه زهرا تکلف پور | منبع خبر : اختصاصی شهر روشن
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.