پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Monday, 29 April , 2024
امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 21 شوال 1445
شناسه خبر : 6717
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۰۷ |
مدیرکل راهداری کرمانشاه:

تابلوهای مسیر راه کربلا در کرمانشاه بازسازی می‌شوند

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازسازی تابلوهای مسیر راه کربلا در دروازه نجف کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، فریبرز کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به به‌روزرسانی اپلیکیشن از غرب تا کربلا برای اربعین امسال، اظهار داشت: تابلوهای مسیر راه کربلا نیز به منظور جهت‌نمایی مناسب بازسازی می‌شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به اقدامات برنامه‌ریزی شده در حوزه روابط عمومی‌ها و چگونگی نحوه خدمات در ایام اربعین تصریح کرد: با توجه به تهیه اپلیکیشن از غرب تا کربلا محتوی اطلاعات لازم برای زائران و لزوم به روزرسانی آن با اعتبار اهدایی ستاد انجام و در اختیار زائران قرار می‌گیرد.

این مسؤول با بیان اینکه مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه به عنوان دبیر شورای روابط عمومی غرب کشور انتخاب شده است، گفت: مقرر شده تمامی موارد تبلیغی و طرح‌های مورد استفاده در ایام اربعین ظرف مدت یک هفته در قالب لوح فشرده به دبیر شورا ارائه شود و بروشور نقشه راهنما و هر گونه بنر اطلاع‌رسانی با متن زیرنویس موضوعات با عنوان شورای روابط عمومی منطقه غرب کشور تهیه می‌شود.
کرمی با اشاره به اینکه اطلاعات لازم از سوی روابط عمومی‌ها کسب و از طریق رادیو اربعین منعکس شود، افزود: هماهنگی لازم با شبکه خبر در صدا و سیمای مراکز استان‌ها اخذ آنتن توسط ستاد مرکزی فراهم شود.
این مسؤول بیان کرد: به منظور ارائه خدمات مناسب در نمازخانه و مجتمع‌های خدماتی رفاهی از اکنون مقوله نظارت بر این اماکن آغاز و نسبت به اصلاح موارد ضعف اقدام و بنر محتوی شماره تماس و ارسال انتقادات و پیشنهادات برای مخاطبان نصب می‌شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه عنوان کرد: مقرر شده نسبت به بازسازی تابلوهای مسیر کربلا اقدام شود، تا علاوه بر جهت‌نمایی از کیفیت لازم برخوردار شوند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از تهیه کلیپ و مستندسازی تصویری از چگونگی رفت و برگشت زائران در ایام اربعین در استان‌ها خبر داد و گفت: پک تبلیغی مناسب حاوی لیوان با شعار ایمنی، کلاه‌سربند و غیره جهت توزیع بین زائران تهیه می‌شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.