پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Wednesday, 24 April , 2024
امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 16 شوال 1445
شناسه خبر : 6702
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, شهدا و دفاع مقدس, فرهنگی و ادبی تاریخ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۰:۰۲ |
به همت سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه؛

نمایشگاه "از غدیر تا شام "در نگارخانه شهر کرمانشاه افتتاح شد+تصاویر

آیین افتتاح نمایشگاه "از غدیر تا شام " حاوی آثار هنرمند نوجوان کرمانشاهی به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در نگارخانه شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرروشن از کرمانشاه، نمایشگاه روایت مینیاتوری از غدیر تا شام همزمان با چهارمین روز محرم، شامگاه پنجشنبه در نگارخانه شهر کرمانشاه با حضور شهردار و جمعی از مدیران و هنرمندان استان افتتاح شد.

براساس این گزارش، در نمایشگاه فوق که وقایع صدر اسلام از عید غدیر خم و تشییع پیکر حضرت فاطمه زهرا(س)، همچنین حج ناتمام امام حسین(ع) و سپس واقعه کربلا و کاروان اسرای حسینی به شام به صورت مصور و با هنرنمایی یزدان لعلی از جوانان هنرمند کرمانشاهی روایت شده، که با آمیختگی هنر، به مضامین و تاریخ کربلا پرداخته است.

نمایشگاه، از غدیر تا شام کل در نگارخانه شهر کرمانشاه افتتاح شده، حاوی آثار ارزشمندی حاصل تلاش نوجوانی ۱۶ ساله و خلاق است، که علاوه بر وقایع تاریخی خاندان عصمت و طهارت، در مرحله ی نهایی این نمایشگاه، تمثال شهدای مدافع حرم کرمانشاه نیز به نمایش درآمده و آماده بازدید برای علاقمندان است.

نمایشگاه از “غدیر خم تا شام” از ۱۳ الی ۲۸ شهریور در نگارخانه شهر در چهارراه مطهری(جوانشیر) پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.


گفتنی است، در حاشیه افتتاح این نمایشگاه در نگارخانه شهر کرمانشاه، هنرمندانی از حوزه هنری استان نیز به اجرای نمایش با محتوای دفاع مقدس در راستای حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس پرداختند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.