پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Friday, 26 April , 2024
امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 18 شوال 1445
شناسه خبر : 6460
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ |
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کرمانشاه خبر داد

پیگیری جدی عملیات توسعه گلخانه های در کرمانشاه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه از پیگیری جدی عملیات توسعه گلخانه های استان خبر داد.

نوربخش حاتمی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهرروشن در کرمانشاه ضمن تبریک هفته دولت با بیان اینکه امروز دشمن معیشت مردم و سفره غذا وحتی داروی بیماران را هدف قرار داده است، اظهار داشت: راهکار برون رفت از این مسیر ظالمانه در واقع اتکا به منابع داخلی و رونق تولید خواهد بود.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه انتخاب شعار رونق تولید توسط مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را هوشمندانه توصیف و تاکید کرد: با شکوفایی بستر تولید و همراهی مسوولان و مردم به ویژه در بخش کشاورزی قادر خواهیم بود دشمنان نظام را از اهداف پلیدشان پشیمان کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروزه در جنگ اقتصادی به سر می بریم و سنگر ما سنگر تولید است، خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم پشت این سنگرها به مقاومت بپردازیم و تولیدات کشور را ارتقاء ببخشیم.
حاتمی ضمن تاکید بر ظرفیت های کشاورزی در روانسر و ضرورت های توسعه گلخانه ها در استان به کمبود منابع آبی، تولید بهینه در گلخانه ها، وجود بستر صادراتی برای محصولات گلخانه ای، ارزآوری و… اشاره و عنوان کرد: این بسترهای ظرفیتی همه ما را به سمت توسعه کشت های گلخانه ای هدایت می کند.

وی تولید محصولات با حجم بالا و تداوم تولید را از مزایای کشت های گلخانه ای دانست و افزود: رویکرد سازمان در خصوص کشت نخود و زعفران در کرمانشاه مثبت است و به دلیل اهمیت موضوع برای این دو محصول و افزایش تولید و صادرات آن دو دفتر کاری ویژه در سازمان راه اندازی کرده ایم.
این مسوول به سیاست های سازمان در زمینه کشت زعفران تاکید و بیان کرد: طی سال زراعی جاری مبلغی حدود چهار میلیارد تومان برای خرید پیاز زعفران و توزیع آن بین زعفران کاران استان اختصاص یافت.
وی به قیمت پایین گوجه فرنگی در بازار استان اشاره و تصریح کرد: مقرر شد سازمان تعاون روستایی گوجه تولیدی کشاورزان را کیلویی ۱۱۰۰ تومان از کشاورزان گوجه کار استان خریداری و توزیع کند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اشاره ای نیز به وضعیت مرغداری های استان داشت و افزود: تلاش همواره حمایت از تولید کننده های مرغ در استان است.
این مسوول ضمن تاکید بر جدیت در پیگیری تامین به موقع نهاده های سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه و تسریع در توزیع آن، اظهار داشت: در حال حاضر مشکلی در این خصوص وجود ندارد و همه توان خود را به کار گرفته ایم.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.