پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6458
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اخبار ویژه, اقتصاد کرمانشاه, اقتصادی, پیشنهاد سردبیر, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۷ |
مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد

کاهش ۳۰ درصدی بارنامه سیمان و کالاهای خاص در کرمانشاه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از کاهش 30 درصدی بارنامه سیمان و کالاهای خاص در راستای حمایت از اقلام تولیدی استان در بازار رقابت خبر داد.

فریبرز کرمی امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن از کرمانشاه، اظهار داشت: جلسه هم اندیشی حمل و نقل کالا و به روزرسانی نرخ تن بر کیلومتر انجام گرفت و در آن تصمیماتی اتخاذ شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به عدم تمایل به اخذ بارنامه توسط رانندگان و صاحبان کالا در زمینه برخی کالاهای خاص و کم ارزش همچون کاه، چوب، شن، ماسه پوکه معدنی، آجر، یونجه، چغندرقند، سبدظروف خالی و… اشاره و عنوان کرد: تعرفه حمل کالاهای ذکر شده برای انواع ناوگان با کاهش ضریب ۳۰ درصدی نسبت به کالای تجاری لحاظ شده و در صورت نیاز و درخواست انجمن صنفی به اضافه شدن اقلام کالای دیگر مضوع مورد بررسی و به لیست اضافه خواهد شد.
وی به رقابت کارخانه های سیمان استان کرمانشاه با کارخانجات سیمان استان های همجوار و جلوگیری از پوشش بارنامه این محموله و از دست نرفتن بازار رقابت این نوع کالا اشاره و تاکید کرد: مقرر شد تعرفه حمل این اقلام برای انواع ناوگان با کاهش ضریب ۳۰ درصدی نسبت به کالای تجاری اعمال شود.
کرمی با ارائه گزارشی از عملکرد گشت دروازه ای مشترک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و ادارات تابع شهرستان ها اشاره و بیان کرد: از اول مرداد الی ۲۳ تعداد ۱۸۴ مورد از ناوگان عمومی برون شهری بازدید شده که با توجه به مثبت بودن نتیجه گشت مقرر بر استمرار بازرسی ها شد.
وی به تخلفات عدیده شرکت های خارج استان اشاره و عنوان کرد: مقرر شد رانندگانی که به منظور دریافت برنامه برای محمولات استان به شرکت های مورد نظر مراجعه کنند، تخلفات احتمالی آنان به کمیسیون ماده ۱۱ ارجاع شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: به منظور راستی آزمایی گزارش یکی از شرکت های داخلی در مورد مبالغ پرداختی به رانندگان مقرر شد انجمن صنفی شرکت ها و موسسات حمل و نقل کالا شهرستان کرمانشاه لیست رانندگان مربوطه را به اداره کل حمل و نقل کالا به منظور اقدامات بعدی اعلام کنند.
این مسوول بیان کرد: مقرر شد سقف صدورات حواله لاستیک حمایتی برای انجمن های صنفی کارگری رانندگان حمل و نقل کالا سطح استان با لحاظ کارکرد به ۱۲ حلقه افزایش پیدا کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار داشت: شرکت ها و موسساتی که تخلفشان برای انجمن های صنفی شرکتها و موسسات محرز شده، عملکردشان به واحد بازرسی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارائه و نتیجه آن برای برخورد جدی به کمیسیون های رسیدگی به تخلفات مربوطه ارجاع می شود.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.