پیامبر اسلام صَلَّی اللهُ عَلیهِ وَ آلِهِ فرمودند:
۞ هر که در گفتارش صلوات بر من و علی بن أبی طالب علیهما السلام باشد وارد بهشت می‌شود. ۞
Saturday, 20 April , 2024
امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ - 12 شوال 1445
شناسه خبر : 6402
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار جدید, اقتصاد کرمانشاه, سایر اخبار, گفتگوها تاریخ انتشار : ۰۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵ |
مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه:

برداشت ۴۴ هزار تن ذرت در کرمانشاه پیش بینی می شود

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه از پیش بینی برداشت ۴۴ هزار تن ذرت از مزارع موجود خبر داد.

شهرام آشتاب امروز در گفت و گو با خبرنگار شهر روشن در کرمانشاه از پیش بینی برداشت ۴۴ هزار تن ذرت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: طی سال زراعی جاری چهار هزار و ۸۸۴ هکتار از اراضی آبی این شهرستان به زیر کشت ذرت دانه ای رفته است.
مدیر جهاد کشاورزی کرمانشاه به شرایط مناسب اغلب مزارع این شهرستان و پیش بینی برداشت حدود ۴۴ هزار تن محصول ذرت از مزارع یاد شده خبر داد و افزود: کرمانشاه ۳۱۱ هزار هکتار اراضی زراعی دارد، که ۶۶ هزار و ۴۵۲ هکتار آن آبی است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته سطح زیر کشت ذرت دانه ای شهرستان ۳ هزار و ۸۶۱ هکتار بوده که از این سطح ۳۴ هزار و ۷۴۹ تن برداشت شده است، تاکید کرد: پیش بینی می شود سال جاری از سطح چهار هزار و ۸۸۴ هکتار ذرت کشت شده این شهرستان در حدود ۴۴ هزار تن ذرت دانه ای برداشت کنیم.
آشتاب بیان کرد: ۱۲۲ تن بذور اصلاح شده هیبرید و حدود یک هزار و ۹۵۴ تن انواع کودهای شیمیایی بین کشاورزان ذرت کار از طریق مراکز جهاد کشاورزی دهستان های تابعه این شهرستان توزیع شده است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه اظهار داشت: طی سال جاری دهستان های الهیارخانی، کوزران و میاندربند به ترتیب بیشترین سطح ذرت دانه ای را داشته اند.
انتهای پیام/ت

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه خبری شهر روشن منتشر خواهد شد.